![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Sergeant Join Date: 13 December 03 Location: Linden
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Read more on: : i3D.net Game Forums /algemeen-cod/1419-patch-downloaden.html ik heb ook die linken geprobeerd dei jullie gepost hebben maar die werkten spijtig genoeg niet meer. bvd DOWNLOAD HIER PATCHES VOOR COD Last edited by Blackshark; 3-11-2009 at 22:27. |
| | |
| Sponsored Links |
| | #4 (permalink) | ||
| Corporal | Quote:
__________________ 'We stand alone together.' "Everyman's life ends the sameway. It is only the details of how he liven and how he died that distinguish one man from another."-Ernest Hemingway. | ||
| | |
| | #6 (permalink) |
| Corporal | En als je MP opstart staat er ook en nieuwe link om hem te udaten en de patch dus te downloaden.
__________________ 'We stand alone together.' "Everyman's life ends the sameway. It is only the details of how he liven and how he died that distinguish one man from another."-Ernest Hemingway. |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Private First Class | Quote:
__________________ 104th Infantry Division "Nothing in hell can stop the Timberwolves" -Terry Allen | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Corporal First Class Join Date: 05 October 03
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | www.gamershell.com daar staat de patch ook. |
| | |
| | #14 (permalink) |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | behandelen jullie iedereen hier zo vriendelijk . Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=1419 toch bedankt de mensen die normaal gereageerd hebben zoals Needlez en STieR . |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Banned Join Date: 23 May 03
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Quote:
| |
| | |
| | #16 (permalink) | |
| Lt General | Quote:
beetje zelf initiatief... google werkt erg goed, en als de patch uit is dan kijk je gewoon op www.callofduty.nl waar 9.9 van de 10 keer een download link bij staat
__________________ "We shall fight on the beaches.We shall fight on the landing grounds. We shall fight in the fields, and in the steets, we shall fight in the hills.We shall never surrender" - Churchill | |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Sergeant First Class | Quote:
Maar je hebt em gevonden dus.....gamen maar! | |
| | |
| | #18 (permalink) |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | ik surf eigenlijk niet meer naar de hoofdpagina van callofduty.nl zal dat in het vervolg beter eens terug doen , jij natuurlijk ook bedankt hoor Sparkey . ik zal in het begin eens zoeken voordat ik het op dit forum vraag. het stomste was dat ik net nadat ik dit topic geplaatsd had de link naar de patch gevonden ik wou mijn topic nog verwijderen maar er was al op gereageerd daarom heb ik het maar laten staan. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=1419 @ dodo en tinus daar hebben jullie volkomen gelijk in. |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Sergeant First Class | Quote:
| |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |