![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Private Join Date: 03 September 04 Location: Milheeze (Helmond)
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Last edited by Blackshark; 18-9-2009 at 21:02. |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| I used to be the baus Banned Join Date: 07 December 03 Location: Mosae Trajectum
Downloads: 103 Uploads: 5 ![]() | ja je kan met 2 mensen in een auto zitten de een bestuurd de auto en de andere die knalt de vijanden neer. Dit is ook zo bij halo multiplayer
__________________ i3D Forums Super Moderator Forum rules / Forum regels Official winner of paintball 2009 & Biggest Spammer of 2008! |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #4 (permalink) |
| Captain Join Date: 24 May 03 Location: Den Bosch
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | in UO kan je in jeeps rijden waarbij precies hetzelfde is als HALO, 1 rijd, 1 zit ernaast om met zijn wapen te schieten en 1 achterop bij de MG.
__________________ Hashey We're paratroopers Lieutenant. We're supposed to be surrounded. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| I used to be the baus Banned Join Date: 07 December 03 Location: Mosae Trajectum
Downloads: 103 Uploads: 5 ![]() | Quote:
__________________ i3D Forums Super Moderator Forum rules / Forum regels Official winner of paintball 2009 & Biggest Spammer of 2008! | |
| | |
| | #6 (permalink) |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Flikte ik ook altijd in HALO MP, met 3 man in Warthog, de passenger pakt de vlag en mg dekt hem. Wij rijden weg en we scoren. Lukte meestal maar 1 of 2 keer en daarna andere taktiek.
__________________ Hashey We're paratroopers Lieutenant. We're supposed to be surrounded. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
bij een bepaalde map als we 8 vs 8 doen dan gaan een paar met de banshee andere gaan met warthog en de rest met tank of met de voet tank die dekt tegen grondvoertuigen en banshee geeft lucht dekking dit is een zeer goede tactiek
__________________ i3D Forums Super Moderator Forum rules / Forum regels Official winner of paintball 2009 & Biggest Spammer of 2008! | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| | |
| | #11 (permalink) | ||
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Quote:
__________________ Hashey We're paratroopers Lieutenant. We're supposed to be surrounded. | ||
| | |
| | #12 (permalink) |
| Corporal First Class Join Date: 26 August 04
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Het gaat echt teveel op BF lijken man ik heb liever gewoon, een aantal andere maps, een antal andere wapens, betere graphics, en die lompe bugs eruit halen... Read more on: : i3D.net Game Forums /algemeen-cod/2557-samen-een-auto-bij-mp.html als dat waar is met die auto's en shit, dan koop ik hem echt niet... |
| | |
| | #13 (permalink) | |||
[on] ik vind het wel fun dat hier wagens in komen en van BF kan ik net zo goed zeggen goh het lijkt op halo. Wagens die komen er zeker in en tanks ook want er zijn al screenshots en filmpjes van uitgebracht
__________________ i3D Forums Super Moderator Forum rules / Forum regels Official winner of paintball 2009 & Biggest Spammer of 2008! | |||
| | |
| | #14 (permalink) |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Ik vind UO helemaal niet op BF gaan lijken. Je krijgt dan mss wel jeeps en tanks erbij maar je kan ook zonder spelen. Veel mensen zeiken dat het op BF gaat lijken. Ik vind dat ze enorm zielig aan het doen zijn. Dit is een heel ander spel met andere gameplay dan beetje in BF rondvliegen of rondrijden in een tankje.
| | |
| | #15 (permalink) |
Downloads: 103 Uploads: 5 ![]() | bij BF rijd je met je tank tegen een boom aan en de boom valt niet om maar je tank gaat er wel van kapot dat vind ik zo stom bij cod is dat helemaal niet zo hier rijd je bomen om met je tank en dat is in UO denk ik ook zo
__________________ i3D Forums Super Moderator Forum rules / Forum regels Official winner of paintball 2009 & Biggest Spammer of 2008! |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Private First Class | ik vind het echt niet leuk Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=2557 je kunt nu geen clan wars meer houden man wil je ctf war houden zit je daar met ze alle in een tank |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |