![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Corporal First Class Join Date: 24 September 04
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Ff voor de mensen die niet actief zijn geweest in het andere topic een kleine uitleg, Ik ben met nog wat mensen een bash toernooi aant organiseren voor Call Of Duty United Offensive. Read more on: : i3D.net Game Forums /algemeen-cod/2797-bash-toernooi-forum-online.html Er kunnen in totaal 50 mensen mee doen aan dit toernooi. Nu hebben we alvast een forum opgezet voor dit bash toernooi: bash-toernooi.tk Nu vragen veel mensen zich af, waarom TK? dit hebben we gedaan omdat we geen domein gaan aanvragen voor iets waar we nog niet zeker van zijn dat het gaat lukken. (laat dit topic a.u.b staan ook al is het over hetzelfde onderwerp!) Met vriendelijke groet, Sonic. Last edited by Blackshark; 18-9-2009 at 17:56. |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Private First Class Join Date: 08 October 04
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Mooi werk, ik zal me aanmelden en natuurlijk actief zijn Groetjes Robin
__________________ -=ToC=- Viper. Headquarter It's not what you get, it's what you make people believe in. http://www.xrrs-club.nl/upload/image...Vlag_klein.gif |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #4 (permalink) | |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Quote:
| |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Sergeant Join Date: 18 July 04
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | hoelang gaat zon ronde duren want kheb natuurlijk geen zin om 15 min te bahsen voor allies en dan 15 min voor axis.
__________________ http://members.lycos.nl/formym8/doom_sign.png |
| | |
| | #10 (permalink) |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Zoals de regels nu staan dan worden er 10 ronden per MATCH gespeeld, dus je wordt gewoon in een team ingedeeld en je moet dan bashen, er komt geen team wissel omdat een handgun = een handgun. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |