![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Typevout Join Date: 28 August 06 Location: Rotterdam
Downloads: 29 Uploads: 0 ![]() | Meestal post ik wat, om dat vervolgens na 30 sec/ 1 min te herhalen. Als ik dat een tijdje doe krijg ik van 'S' een berichtje, waarschijnlijk dat ik teveel spam. Meestal wacht ik dan een tijdj. Vervolgens post ik weer wat. Maar als ik dan de 2de keer na dat ik een berichtje van 'S' heb gekregen weer wat post, disconnect mIRC en moet ik hem opnieuw opstarten. Is dat normaal? Of is er iets mis. Read more on: : i3D.net Game Forums /algemeen-cod2/10651-mirc.html ReD DeVeL
__________________ Het probleem van niets doen is dat je nooit weet wanneer je klaar bent... |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) | |
| Corporal Join Date: 16 July 05 Location: Tilburg
Downloads: 59 Uploads: 0 ![]() | Quote:
__________________ Nickname: Tx | |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #4 (permalink) |
| Corporal First Class Join Date: 16 January 06
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Die 'S' is de channelbot. Als je idd teveel spamt geeft 'ie je een waarschuwing en kickt ie je (oftewel dan disconnect je). Overigens moet je echt een tijd wachten na de eerste warning om opnieuw wat te posten anders wordt je alsnog gekickt. Als je het heel erg bont maakt kan je er volgens mij ook nog voor (een paar dagen) geband worden.
__________________ No signature, just bullets... IN YOUR HEAD |
| | |
| | #7 (permalink) |
| aka YEXI | Wat ik doe; ik zoek bijvoorbeeld een 3on3 highskilled server on, dan typ ik: - 3v3 high server on (dit herhaal ik 3x) - 3on3 high server on (ook 3x) Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=10651 - 3v3 high .. server on! (ook 3x) Enzovoorts. Dan word je niet gepakt op spammen
__________________ __________________ __________________ __________________ __________________ |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |