![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| 't i3D Jochie Join Date: 21 May 08 Location: Utrecht
Downloads: 85 Uploads: 2 ![]() | ] Wat vinden jullie nou van Campen?... Read more on: : i3D.net Game Forums /algemeen-cod2/38914-campen.html Ik vind persoonlijk dat het bij het spel hoort! Graag jullie reactie! Last edited by Mr. BlueZone; 6-5-2009 at 13:58. |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Geef me Geld Join Date: 18 February 08 Location: Hoofddorp
Downloads: 61 Uploads: 0 ![]() | campen is kut. meer niet. alleen bom campen mag maar das gewoon leuk XD
__________________ Geld, Centjes, Euro's, Money, Doekoe, Cash, Flappen, Poen, Duiten, Pegels, Dukaten, Ruggen, Piek nog suggesties ? |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Corporal | Ik vind dat campen niet bij het spel hoort, maar dat er in elk spel wel mensen zijn die gaan zitten campen. Persoonlijk vind ik dat gewoon zielig, want dan krijg je altijd van die mensen die geirriteerd erdoor raken en zo het spel niet leuk kunnen spelen + je krijgt dan van de andere kant dat de campers gaan denken dat ze goed zijn, omdat ze iedereen neer knallen.
__________________ You don't have to cover your back for me, I will shoot you a headshot from the front side. |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| General Major | Quote:
__________________ ![]() | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Uberbelg! Join Date: 12 February 07 Location: In de diepe blauwe zee..
Downloads: 189 Uploads: 0
Xfire: yanto148 ![]() | In Wars/s&d: heel normaal als je verdedigt, irritant als je aanvalt. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=38914 In pubs (geen s&d): vreselijk irritant |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Downloads: 109 Uploads: 0
Xfire: luckybrian ![]() ![]() | Bij wars zeg ik oke want german moet verdedigen maar, als je het in de pub doet vindt ik je zwaar zielig
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Cod 2 FTW!! Join Date: 14 October 08 Location: emmeloord
Downloads: 15 Uploads: 0
Xfire: titaniumeagle ![]() | ik vind in S&D moet het kunnen scrim of pub je kna moeilijk naar de andere kant vna de map lopen en dan weer tergu er word geplant.. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=38914 ben je terug bij de plant heb je nog 20 sec op de klok staan en dan die gast maar vinden ? ![]() dan kan het wel maar anders is het zwaar kut.. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| General Join Date: 25 July 07 Location: Alblasserdam, Zuid-Holland
Downloads: 314 Uploads: 26
Xfire: DutchkriDje ![]() ![]() ![]() | Hm, ik zie dat het een oud topic is maar ik wil er ook wel wat over zeggen. Campers in public zijn niet sportief. Het is vreselijk irritant, gelukkig helpt de vijandelijke heli soms nog wel eens een handje. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=38914 In wars is het op zich wel te waarderen en het is ook wel logisch. Je moet er gewoon voor zorgen dat er niet geplant wordt. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| I'am Plasma! | Een vijandelijke Heli? In CoD2 ? Nog een beetje katertje van oudejaar kridje? Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=38914 Iig, Campers zijn vervelend, bij elke game.
__________________ Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 28 June 07 Location: Noorderling :-)
Downloads: 130 Uploads: 1 ![]() | Achjah, iedereen krijgt wel te maken met campers. Easy als het is, in elke server zit vaak wel een camper. Toch zijn de meeste campers zo aan hun stekkie vertrouwd, dat ze er ook elke keer heen gaan. Een nade, een hagelregen van een stengun of een welgemikte headshot en het is weer een ronde afgelopen voor het kampeerdertje (bij SD).
__________________ [ Member of #C-lwd|Clan. / Boo! Gaming ] [ Problems with games? Check i3D support ] [ Community forum rules ] |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Kleine Terrortt Join Date: 02 January 09 Location: Netherlands, Capelle a/d IJssel
Downloads: 4 Uploads: 0
Xfire: thomas1029 ![]() | Wat is er eigenlijk zo erg aan campers? Ze doen het niet zo vaak ,als je ze waarschuwd en kikt houden ze vanzelf op ,en er is een grote voordeel:je weet dan voor de volgende keer waar hij zit |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| #Rsw. PuNaNy™ | Quote:
Maargoed, tja het hangt af van de situatie, want als je een beetje skills hebt, neem je van die campende ventjes meestal wel uit, tenzij ze mass campen, dan word het wel wat vervelend.
__________________ "It's the decisions you make, when you have no time to make them, that define who you are" Proud Leader of the: Recon Strategical Wargroup |Mijn Game Setup | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| General Join Date: 25 July 07 Location: Alblasserdam, Zuid-Holland
Downloads: 314 Uploads: 26
Xfire: DutchkriDje ![]() ![]() ![]() | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Corporal First Class Join Date: 12 March 08
Downloads: 8 Uploads: 0 ![]() | Ik vind campen niet oke.. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=38914 Als het even is oke maar er zijn mensen die uren zitten te wachten,, Greetz skip
__________________ ![]() ![]() |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Cod 2 FTW!! Join Date: 14 October 08 Location: emmeloord
Downloads: 15 Uploads: 0
Xfire: titaniumeagle ![]() | ik zelf camp heel soms met S&D maar ik blijf het liefst ook met S&D german neit de hele tijd op de zelfde plek ik blijf in de buurt van de bomb en pas goed op waar me tegenstanders zitten camp je dan heb je grote kans dat iedereen weet waar je zit uiteindelijk |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |