![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
| View Poll Results: Wat als eerst? | |||
| De amerikaanse missies | | 7 | 17.07% |
| De russische missies | | 7 | 17.07% |
| De britse missies | | 1 | 2.44% |
| Eerst singleplayer | | 31 | 75.61% |
| Eerst multiplayer | | 6 | 14.63% |
| Multiple Choice Poll. Voters: 41. You may not vote on this poll | |||
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Gewaardeerd forumlid | Ga je eerst de sp uitspelen en daarna mp of juist andersom. en met welke missies begin je , start je met de russen of de amerikanen?
__________________ Exit. |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Corporal Join Date: 23 May 05 Location: Utrecht
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Ik ga sowieso eerst de single player missies doen. En ik denk dat ik het chronologisch ga doen. Misschien dat ik als ik dan voor de 2e (en 3e en 4e....) keer ga spelen een andere keuze maak. Read more on: : i3D.net Game Forums /algemeen-cod2/5194-wat-als-eerst.html Maar ik ben erg benieuwd naar de Russische missies. Die vond ik in COD en COD UO ook het meest intens. Al moet ik zeggen dat ik ook wel heel erg benieuwd ben naar de Britse missies in Noord-Afrika. |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Corporal Join Date: 01 December 04
Downloads: 30 Uploads: 0 ![]() | Eerst de SP
__________________ What I mean, sir, is if you was to put me with this sniper rifle anywhere up to and including one mile from Adolf Hitler... with a clean line of sight... well, pack your bags, boys. War's over. |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Sergeant Major | Quote:
Ik doe met elk spel eerst de SP. Dat is ook het leukste van een spel vind ik. | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Gewaardeerd forumlid | Ik verwacht veel van de russisch missies. Ik heb het filmpje gezien van callofduty (DAT ZE NOG STEEDS NIET HEBBEN GEPOST OP CALLODUTY.NL) prachtig , met die kogels door de buis. Als dat het begin is vind ik het bessst. Ja dus eerst SP
__________________ Exit. |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Gewaardeerd forumlid | Quote:
__________________ Exit. | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Foxeh Join Date: 12 October 05 Location: Brugge, België
Downloads: 22 Uploads: 0
Xfire: ghostybe ![]() | ga eerst de sp doen denk in chronologische volgorde mmakt nie uit me welke campagne, als het maar goed is Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=5194 en liefst me veel teamwork |
| | |
| | #12 (permalink) | |
- U.S. Missions - (8 levels) Zo spelen de amerikaanse missies in frankrijk en duitsland. Van 1944 tot 1945 - British Missions - (12 levels) Je speelt met de britten in afrika en frankrijk. Van 1942 tot 1944. De missie met de naam: "Hold the Line" zou ook weer van de partij zijn. dus voor alle liefhebbers - Russian Missions - (7 levels) Vorige nog met de amerikanen , nu train je met de russen. Met de naam: "Red Army Training" zou je alle vaardigheden nog even oefenen. De levels spelen zich af in rusland, en natuurlijk stalingrad. dus dat zou betekenen: Britten , russen , amerikanen?
| | |
| | #13 (permalink) |
| Foxeh Join Date: 12 October 05 Location: Brugge, België
Downloads: 22 Uploads: 0
Xfire: ghostybe ![]() | wat ik bedoel is de veldslegen hoe ze in volgorde zijn gebeurd.Dus als El Daba zich eerst heeft afgespeeld speel je die missie eerst als dan stalingrad zich heeft afgespeeld speel je dat als 2e het kan dus allemaal door elkaar zijn |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Sergeant Major | Ik vind, dat ik eerst de russische ga doen, omdat dat het saaiste is waarschijnlijk ( vind ik gewoon, de russische dingen interesseren me gewoon geen zak) dus daarna de limeys, en dan de yanks. Maargoed, wie weet zijn de russische missies dit keer heel cool, wie weet |
| | |
| | #16 (permalink) | |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Sergeant Major | Quote:
Verder is het wel gaaf, dat je een keer niet een para bent, wel leuk. Alleen blijf ik erbij dat ze veel meer met de britse para's moeten doen. Market Garden, zuid frankrijk. Tot nu toe is er alleen nog maar een missie van de britse para's geweest bij benouville. Bij de pegasus brug. Das alles, ze moeten er meer van maken vind ik. En niet telkens op stalingrad terugvallen. | |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |