![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| General Join Date: 25 July 07 Location: Alblasserdam, Zuid-Holland
Downloads: 314 Uploads: 26
Xfire: DutchkriDje ![]() ![]() ![]() | |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| i3D news team Join Date: 04 June 08 Location: Zuid-Limburg
Downloads: 86 Uploads: 3
Xfire: steven543 ![]() ![]() ![]() ![]() | Misschien eens een nieuwe skins (kleuren zoals red tiger etc) voor wapens. En de killcam fix(?)
__________________ i3D.net network: Call of Duty.nl Co-Editor in chief | Battlefield3.eu / Battlefieldheroes.net Editor | MedalofHonor.nl ![]() # Battlefield3.eu Twitter! # Twitter / StevenW.net - My blog # Battlelog |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| ZZzzzz | Ik zou wel extra wapens willen, zoals deze: Read more on: : i3D.net Game Forums /algemeen-cod4/29499-wat-wil-jij-1-8-a.html FNH SCAR Barrett M468 Steyr Aug HK UMP 45 CTF zonder Mod zou een hele verbetering zijn. Verder zijn nieuwe maps altijd welkom en die killcam... doe ook maar ![]() Denk alleen dat dit geen 1.8 materiaal meer is, eerder een add-on.
__________________ Top Five Most Disappointing First Person Shooters (PC) ever: 1) Battlefield: Bad Company 2 2) Medal of Honor (2010) 3) Call of Duty: Modern Warfare 2 4) Operation Flashpoint: Dragon Rising 5) Call of Duty: Black Ops Why? Because they are all cheap console ports!!! Shame on the development teams... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Corporal First Class | Ik wil een 1.8 DIE ALLE VOORGAANDE PATCHES HEEFT
__________________ Clanleader. Main Serveradmin of http://www.fakegaming.eu Check out our servers :O http://fakegaming.eu/index.php?site=server |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Uberbelg! Join Date: 12 February 07 Location: In de diepe blauwe zee..
Downloads: 189 Uploads: 0
Xfire: yanto148 ![]() | 1.6 bevat ze toch allemaal? En 1.7 is maar een kleine fix^^ Ik zou een aantal nieuwe (unmodded) speltypes willen (zoals CTF, BEL uit CoD1, Freeze tag, zombie mod,...) en die killcam zou ook wel vet zijn^^. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Private First Class | Quote:
zoek maar eens op gametracker.nl daar vind je er zat
__________________ Registreer op mijn forum:www.tronic-zone.nl Een Forum over alle onderwerpen dus Registreer! | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Ice-Cold | Quote:
| |
| | |
| | #9 (permalink) |
Xfire: DutchkriDje ![]() ![]() ![]() | Ja, op unranked servers. |
| | |
| | #10 (permalink) | |
Xfire: yanto148 ![]() | Quote:
| |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Colonel Join Date: 30 December 07 Location: Terheijden
Downloads: 14 Uploads: 0
Xfire: ionleviathan ![]() | Een compleet herschreven engine waarbij de FPS minder effect heeft op de gameplay, zodat er minder topics komen van mensen die vantevoren al gaan vragen hoeveel fps ze op hun volgende pc zullen gaan halen. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| 1st Lieutenant Join Date: 26 April 07
Downloads: 28 Uploads: 0 ![]() | Een fix voor de autoruiten, waar je de ene keer met 1 sniperkogel door de voor en achterruit heen kan schieten en dan ook nog iemand meeneemt, terwijl je dan andere keer maar liefst 3x moet schieten voordat je uberhaupt door de 2 ruiten heen bent... Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=29499 Ook met shotty, ga maar eens op de achterkant van de auto zitten en mik op de achterruit, soms na 2x schieten nog niet kapot.. sorry, maar das gewoon een dikke bug! |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Ice-Cold | Quote:
Wist je dat nades keihard door 2 ruiten heenvliegen en daarachter nog meters ver door kunnen blijven vliegen/stuiteren/schuiven? | |
| | |
| | #14 (permalink) |
Xfire: DutchkriDje ![]() ![]() ![]() | Ah, dat wist ik niet. Ach ja, echte toevoegingen zullen toch niet komen. Alleen de ergste bugs worden er nog uitgehaald, maar die zijn er niet echt meer. De meeste punten in dit topic is meer een to do voor Treyarch voor World at War, of voor 'Call of Duty 6'. |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Ice-Cold | Ik ben er vanmiddag op vacant achter gekomen dat nades zelfs door een 3e ruit (ruit van een auto) een stukje verderop kunnen stuiteren.. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=29499 Met een juiste stuit kunnen ze dan wellicht ook wel door de 4e heen komen? |
| | |
| | #16 (permalink) | |
| Private First Class Join Date: 23 November 07
Downloads: 51 Uploads: 0 ![]() | Quote:
en dan de modded servers af te stempelen als unranked AWE4 heeft ranks en gaat zelfs nog een stapje verder men gaat daar na level 55 nog ongeveer 10 levels verder IW heeft er voor gekozen om modtools uit te brengen zodat de community zelf hun eigen Gametypes,Mods,Maps of zelfs Ranks te maken ik persoonlijk vind het wel goed zo dat IW zich ontfermt over bugfixes in de game engine en de modcommunity zich bemoeit met mapping en gametypes het ligt bij de gamer zelf wil hij alleen maar het basis spel spelen of zoekt hij ook de voordelen en fun van modded gametypes of custom maps "het is een keuze die je zelf maakt" | |
| | |
| | #17 (permalink) | |
Xfire: yanto148 ![]() | Quote:
![]() De reden dat ik ze als officiële gametypes wil is omdat ze dan véél meer gespeeld zouden worden als nu | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Heer beer Chris | zo graag wat nieuwe standaard maps willen, en meer willen kunnen doen voor je rank ^^ Maar heb dit al nagevraagd aan de officieele Cod4 community, en er komt jammer genoeg geen 1.8 patch.. zover mij daar is verteld.
__________________ *- Life is a one way road where you can see back, But you can’t go back so don’t miss anything enjoy every second of life. -* ![]() |
| | |
| | #19 (permalink) |
Xfire: DutchkriDje ![]() ![]() ![]() | Nee dat begrijp ik ook. Maar het gaat om het idee, om wat jij graag nog bij het spel wilt. |
| | |
| | #20 (permalink) |
| shrekje Join Date: 20 March 07 Location: In het bos.
Downloads: 63 Uploads: 0
Xfire: liquorator ![]() | Er mogen van mij wel weer een paar extra mappen uit vorige game delen. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |