![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| meow! | Medal of Honor Airborne PC Minimum Requirements Operating System Windows XP SP2 Processor 2.8 GHz Intel Pentium 4 or AMD Athlon XP 2800+ Read more on: : i3D.net Game Forums /algemeen-moh/14659-pc-requirements.html Memory 1GB RAM Video Card NVIDIA Geforce 6600GT (Some slower GPUs with higher model number's also not recommended.) ATI Radeon X1300PRO Video Card Memory 128MB RAM Operating System Windows Vista Processor 3.0 GHz Intel Pentium 4 or AMD Athlon 64 3800+ Memory 1GB RAM Video Card NVIDIA Geforce 6600GT (Some slower GPUs with higher model number's also not recommended.) ATI Radeon X1300PRO Video Card Memory 128MB RAM bron .: BgoF :. - Home
__________________ Coolermaster: HAF X, Asus P6T SE, Intel Core i7 CPU 920 @ 4.0GHz, Corsair 6 GB DDR3 @ 1333MHz, Sapphire Vapor-X HD5870 1GB, OCZ Vertex Turbo 60Gb SSD, Win 7 x64 |
| | |
| Sponsored Links |
| | #4 (permalink) |
| I used to be the baus Banned Join Date: 07 December 03 Location: Mosae Trajectum
Downloads: 103 Uploads: 5 ![]() | Hmm moet makkelijk te doen zijn dan. AMD Sempron 3000+ 2.0GHz 2x1GB Kingston Nvidia GeForce 7600GT 256MB AGP (krijg ik morgen) Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=14659 Windows XP SP2
__________________ i3D Forums Super Moderator Forum rules / Forum regels Official winner of paintball 2009 & Biggest Spammer of 2008! |
| | |
| | #8 (permalink) |
| meow! | prijzen vallen heel goed mee vind ik eigenlijk Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=14659 als je kijkt wat je er allemaal mee kunt in vergelijking en het beste is niet altijd het duurste
__________________ Coolermaster: HAF X, Asus P6T SE, Intel Core i7 CPU 920 @ 4.0GHz, Corsair 6 GB DDR3 @ 1333MHz, Sapphire Vapor-X HD5870 1GB, OCZ Vertex Turbo 60Gb SSD, Win 7 x64 |
| | |
| | #9 (permalink) |
| I used to be the baus Banned Join Date: 07 December 03 Location: Mosae Trajectum
Downloads: 103 Uploads: 5 ![]() | 1200 euro / 1500 euro en je hebt een tering goed systeem -.-
__________________ i3D Forums Super Moderator Forum rules / Forum regels Official winner of paintball 2009 & Biggest Spammer of 2008! |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| meow! | Quote:
een fps shooter hoor je te spelen op een pc en niet op een console (is mijn mening)
__________________ Coolermaster: HAF X, Asus P6T SE, Intel Core i7 CPU 920 @ 4.0GHz, Corsair 6 GB DDR3 @ 1333MHz, Sapphire Vapor-X HD5870 1GB, OCZ Vertex Turbo 60Gb SSD, Win 7 x64 | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Friend of i3d! | Onzin. Ik vind het echt geen enkele reed uitmaken of je een game op een console of op een PC speelt. Ik kan van beiden genoeg voor- en nadelen noemen, maar dat doe ik niet. Waarom niet? Omdat ik beide platformen gebruik voor shooters alleen straks de één wat meer dan de ander. |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Gewaardeerd forumlid | Quote:
Daar ben ik heel benieuwd naar..
__________________ Exit. | |
| | |
| | #15 (permalink) |
Downloads: 103 Uploads: 5 ![]() | Het spelen van een shooter kun je het beste doen op een PC. Zie jij mensen al bijv. Painkiller spelen op een console? Maar laten we maar weer terug on-topic gaan.
| | |
| | #16 (permalink) |
| Friend of i3d! | Voordelen: - je hebt een degelijke game-controller, die voor shooters is gemaakt; Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=14659 - je hebt een trilfunctie wat het spelen leuker en realistischer maakt (bij de playstation 3-controller zit er nog een aparte functie op volgens mij, maar ik weet niet precies wat dat is); - betreft een wii-mote: iedereen kan zo meedoen met het spel, de controls zijn heel makkelijk te leren; - sommige game-controllers zijn draadloos en daarom goed te gebruiken; - een game-controller ligt gewoon lekker in de hand. Overigens moet ik erbij zeggen dat de meeste voordelen puur van eigen mening zijn. Dus sommigen begrijpen het, sommigen begrijpen het nooit. In ieder geval vind ik zowel de PC als de consoles zeer geschikt voor het spelen van shooters. |
| | |
| | #17 (permalink) |
| 1st Lieutenant Join Date: 26 April 07
Downloads: 28 Uploads: 0 ![]() | - Een degelijke game controller? Ik snap niet hoe je dat bedoelt. Op een wii of een xbox is het richten toch veel moeiijker, je hebt immers geen muis... ok, wii misschien nog wel als je echt gaat richten maar xbox is gewoon een pure controller. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=14659 - Trilfunctie, tsja.. ik was er nooit zo van onder de indruk - PC is ook niet retemoeilijk, maar ok, dat is wel een aardig punt - Toetsenborden en muizen zijn ook draadloos te krijgen - Een goeie muis ligt ook lekker in de hand |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Corporal First Class | Nou, ik kan 'm dus iig spelen, vast een hele zooi op laag en gemiddeld zetten maar t is gelukkig te spelen met mijn 3.0 GHZ, 6600 GT en 1024 RAM
__________________ Pegasus, the sun of Poseidon. Whoaa Mohammed! |
| | |
| | #19 (permalink) | ||
| Friend of i3d! | Quote:
Om het maar even duidelijk aan te geven: bovenstaande punten die ik noemde zijn slechts meningen van mij, ik wilde hiermee niet zeggen dat het feiten zijn. Iedereen is vrij om een mening te hebben over wat het lekkerst en best gamed, zo mag ik ook denken dat een game-controller lekkerder is voor het gamen dan een muis en toetsenbord. Quote:
Dus? Een toetsenbord en een muis houd je niet in de lucht vast, dat staat op je bureau en op een muismat. Een game-controller houd je in je handen, in de lucht, waardoor je naar mijn mening dus ook niet steeds in een en dezelfde houding hoeft te zitten. Bij een toetsenbord en een muis heb je dat wel. Een goede game-controller ook. Anyway; zullen we verdere discussie even via de PM voeren? | ||
| | |
| | #20 (permalink) |
| 1st Lieutenant Join Date: 26 April 07
Downloads: 28 Uploads: 0 ![]() | Naaaaaah ![]() Enige wat ik nog wilde melden is dat ik wel degelijk consoles gespeeld heb en veel ook. Voor sommige type games zijn consoles zeer geschikt (vechtspelletjes, sportgames, fungames). Vooral om tegelijk met anderen te doen (en lui op de bank te hangen), maar een FPS op een console, dat zal gewoon nooit wat worden... tenzij ze een manier vinden om echt op het beeldscherm te schieten en je tegelijkertijd voor te bewegen |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://forum.i3d.net/algemeen-moh/14659-pc-requirements.html | ||||
| Posted By | For | Type | Date | Hits |
| demo van Medal of honour : airborne - Hardware.Info Forum | This thread | Refback | 24-8-2007 00:33 | 1 |
| demo van Medal of honour : airborne - Hardware.Info Forum | This thread | Refback | 23-8-2007 22:52 | 1 |
| demo van Medal of honour : airborne - Hardware.Info Forum | This thread | Refback | 23-8-2007 22:47 | 1 |
| demo van Medal of honour : airborne - Hardware.Info Forum | This thread | Refback | 23-8-2007 18:43 | 1 |
| demo van Medal of honour : airborne - Hardware.Info Forum | This thread | Refback | 23-8-2007 18:06 | 1 |
| demo van Medal of honour : airborne - Hardware.Info Forum | This thread | Refback | 23-8-2007 18:03 | 1 |
| i3D.net Game Forums - powered by i3D.net Gamehosting | This thread | Refback | 13-7-2007 22:24 | 1 |
| i3D.net Game Forums - powered by i3D.net Gamehosting | This thread | Refback | 11-7-2007 19:03 | 1 |
| New To Site? | Need Help? |