![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
| View Poll Results: Waar kijk jij naar uit; Airborne? | |||
| Graphics | | 4 | 9.30% |
| Vernieuwde gameplay ('airdrop') | | 6 | 13.95% |
| Tweede Wereldoorlog- genre | | 4 | 9.30% |
| Weer lekkere nieuwe Medal of Honor game | | 17 | 39.53% |
| Anders,.. | | 3 | 6.98% |
| Ik koop de game niet | | 9 | 20.93% |
| Voters: 43. You may not vote on this poll | |||
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #2 (permalink) |
| meow! | ik mis de goede oude mohaa tijden ![]() edit- valt onder de 'Weer lekkere nieuwe Medal of Honor game'. Sorry voor onduidelijkheid
__________________ Coolermaster: HAF X, Asus P6T SE, Intel Core i7 CPU 920 @ 4.0GHz, Corsair 6 GB DDR3 @ 1333MHz, Sapphire Vapor-X HD5870 1GB, OCZ Vertex Turbo 60Gb SSD, Win 7 x64 Last edited by Vaas; 13-7-2007 at 16:54. |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| I used to be the baus Banned Join Date: 07 December 03 Location: Mosae Trajectum
Downloads: 103 Uploads: 5 ![]() | Medal of honor was een van mijn eerste games die ik speelde . Toendertijd op de playstation. Op de playstation heb ik Medal of Honor en Medal of Honor Underground gespeeld. Het volgende deel had ik gekocht voor de PC, medal of honor allied assault. De delen voor ps2, gamecube etc. niet want die consoles had ik niet heb ze wel gespeeld bij vrienden.Read more on: : i3D.net Game Forums /algemeen-moh/14732-waarom-koop-jij-airborne.html Medal of honor allied assault spearhead kocht ik samen met Allied Assault. Later kocht ik nog medal of honor allied assault breaktrough. Pacific assault heb ik niet gekocht. Toen was ik namelijk aan COD begonnen .
__________________ i3D Forums Super Moderator Forum rules / Forum regels Official winner of paintball 2009 & Biggest Spammer of 2008! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| meow! | ik ben begonnen op ps1 met moh toen de uitbreidingen ervan (underground was de naam dacht ik)
__________________ Coolermaster: HAF X, Asus P6T SE, Intel Core i7 CPU 920 @ 4.0GHz, Corsair 6 GB DDR3 @ 1333MHz, Sapphire Vapor-X HD5870 1GB, OCZ Vertex Turbo 60Gb SSD, Win 7 x64 |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Friend of i3d! | Ik koop 'm niet, omdat ik vind dat Medal of Honor: Airborne precies hetzelfde is als alle andere Medal of Honor-delen vanaf European Assault op de consoles. Alleen heeft Airborne betere graphics, maar dat heeft bijna elk spel dat rond november dit jaar uitkomt. |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Gewaardeerd forumlid | Quote:
__________________ Exit. | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Friend of i3d! | Nou doe je mij ook pijn! WoordT! Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=14732 Nee maargoed. Aan die video's te zien vind ik het niet bepaald anders of zo. Allemaal exact hetzelfde. Dus ik koop 'm niet omdat ik nu al weet dat het hetzelfde wordt. |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Gewaardeerd forumlid | Quote:
Maar je bekend met de 'airdrops'? Je weet dat je in Airborne aan het begin van een missie uit een vliegtuig zal springen? Je weet dat je je parachute kan besturen zodat je overal in het level kan komen, zelfs op de daken, kerktoren? Je weet dat daardoor elk level weer anders is? Je weet ook dat dit de eerste keer is dat een game dat toepast?
__________________ Exit. | |
| | |
| | #11 (permalink) | ||
| Friend of i3d! | Ja. Quote:
Quote:
Ja. Nee! In Medal of Honor: Vanguard is dit namelijk ook al. Daar word je ook gedropt uit een vliegtuig en kun je je parachute besturen. Als het klopt wat je zegt dan kun je in Medal of Honor: Airborne alles wat je in Medal of Honor: Vanguard ook kunt. Het enige verschil is dan dat de graphics beter zijn, maar zoiets is voor een paar dagen/weken leuk. Daarna is het saai en begint het hele spel te vervelen. Ik wil hiermee niet zeggen dat het een flut spel is of zo, maar dat de MoH-kenners dit spel niet zullen kopen. Waarom niet? Omdat ik álle, maar dan ook álle Medal of Honor-delen heb gespeeld en ik weet hoe elk level, deel of doelstelling eruit ziet en in z'n werk gaat. Dus dan is dit niets nieuws voor mij en zal ik dus voor het eerst een Medal of Honor-deel niet gaan kopen. | ||
| | |
| | #12 (permalink) |
| 1st Lieutenant Join Date: 26 April 07
Downloads: 28 Uploads: 0 ![]() | Met de aantekening dat Medal of Honor: Vanguard niet voor de PC is verschenen is het dus voor de PC totaal nieuw. En aangezien het grootste deel van de MOH community toch op de pc gaat spelen zal Airborne imo een flinke vernieuwing in online gaming gaan vormen. Simpelweg omdat de spawnpoints niet meer fixed zijn. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=14732 Ik hoop dat de levels ook redelijk uitgestrekt zijn, maar wel veel inhoud (huizen etc.) hebben. Lijkt me echt vet |
| | |
| | #16 (permalink) |
| Corporal First Class | Eigenlijk voor alle reden uit de poll wel. Ik ben MOH fan vanaf het eerste uur (Allied Assault) en heb de hele reeks op de PC grijs gespeeld. Een nieuwe Medal of Honor die dan ook nog eens met zulke nieuwe gameplay als een airdrop komt, mag ik don ook niet missen!
__________________ Pegasus, the sun of Poseidon. Whoaa Mohammed! |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Corporal First Class Join Date: 01 April 07
Downloads: 24 Uploads: 0 ![]() | Nu je de demo gespeeld hebt wil je hem nog altijd kopen? Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=14732 edit: Sorry voor het opschoppen topic xD |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://forum.i3d.net/algemeen-moh/14732-waarom-koop-jij-airborne.html | ||||
| Posted By | For | Type | Date | Hits |
| i3D.net Game Forums - powered by i3D.net Gamehosting | This thread | Refback | 13-7-2007 16:47 | 1 |
| New To Site? | Need Help? |