![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Gewaardeerd forumlid |
__________________ Exit. Last edited by Blackshark; 23-8-2007 at 12:31. |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Corporal Join Date: 30 September 03 Location: ergens verweg...
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Ik heb geen problemen gehad. Ik heb hem geïnstalleerd op Windows Vista 64bit.. en het liep als een tiet, mega game trouwens... echt een topper. |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #8 (permalink) |
| Friend of i3d! | Ondanks dat je een goed systeem hebt; wat zijn je systeem-specs? Je bedoelt een icoontje om het spel op te starten? Dan heb je onder de installatie aangegeven dat je geen snelkoppeling op je bureaublad wilt, dus je zult naar de map van het spel moeten gaan en als het goed is staat daar een icoontje (snelkoppeling) om het spel op te kunnen starten. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Join Date: 23 August 07
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Kunnen jullie mij misschien helpen ik zit met een probleem. Ik heb MOH Airborne van verschillende plekken gedownload en uitgepakt, zodra het uitpakken klaar is komt er een blauw scherm met een foutcode gaat te snel om op te schrijven en dan wil mn pc opstarten via de geheugen dump ? Kan iemand me helpen ? |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| General Join Date: 15 May 07 Location: ooijpolder,(Gelderland)
Downloads: 81 Uploads: 26
Xfire: babiloot ![]() | Quote:
@ blackshark je kon geen icoontje kiezen alleen open readme en quit. Ga naar start>alle programma's>Electronic Arts>demo en kopier een snelkoppling naar het bureablad
__________________ http://img171.imageshack.us/img171/5824/27173ly3.png" border="0" />Problemen worden mogelijk niet via pm/mail beantwoordt! Problemen met games? Lees dit eerst. Problemen met Punkbuster? Lees dit eerst. Handleiding i3D forums. | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| meow! | we zullen toch de error moeten weten Read more on: : i3D.net Game Forums /algemeen-moh/15641-probleem-installatie-demo.html om het blauwe scherm niet zo snel te laten weg doen moet je dit even doen kies bij deze computer eigenschappen ga naar de tab geavanceerd dan opstart- enherstelinstellingen dan bij systeemfouten de computer automatisch opnieuw opstarten uitvinken zo blijft het blauwe scherm staan
__________________ Coolermaster: HAF X, Asus P6T SE, Intel Core i7 CPU 920 @ 4.0GHz, Corsair 6 GB DDR3 @ 1333MHz, Sapphire Vapor-X HD5870 1GB, OCZ Vertex Turbo 60Gb SSD, Win 7 x64 |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Friend of i3d! | Hoe bedoel je precies? Met "icoontje" wordt toch de snelkoppeling van Medal of Honor: Airborne bedoeld? Als deze niet op je bureaublad staat dan dien je het spel te starten vanuit de map waarin het spel staat, want daar staat altijd de snelkoppeling. En je kunt ook, zoals jij al zei, de snelkoppeling kopieeren, maar dat is praktisch precies hetzelfde want je kopieert de snelkoppeling dan uit de map van Medal of Honor: Airborne. Dus je kunt ook naar de map zelf toegaan om van daaruit het spel te starten. |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| meow! | Quote:
__________________ Coolermaster: HAF X, Asus P6T SE, Intel Core i7 CPU 920 @ 4.0GHz, Corsair 6 GB DDR3 @ 1333MHz, Sapphire Vapor-X HD5870 1GB, OCZ Vertex Turbo 60Gb SSD, Win 7 x64 | |
| | |
| | #15 (permalink) |
Xfire: babiloot ![]() | Ik niet op allebei mijn PC's niet,kon alleen kiezen ''open readme file'' en ''quit''..
__________________ http://img171.imageshack.us/img171/5824/27173ly3.png" border="0" />Problemen worden mogelijk niet via pm/mail beantwoordt! Problemen met games? Lees dit eerst. Problemen met Punkbuster? Lees dit eerst. Handleiding i3D forums. |
| | |
| | #16 (permalink) | |
Xfire: babiloot ![]() | Quote:
Ik bedoelde ik kon niet kiezen dat ik een snelkoppeling op mijn bureablad kon plaatsen.. alleen readme en quit
__________________ http://img171.imageshack.us/img171/5824/27173ly3.png" border="0" />Problemen worden mogelijk niet via pm/mail beantwoordt! Problemen met games? Lees dit eerst. Problemen met Punkbuster? Lees dit eerst. Handleiding i3D forums. | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| I'am Plasma! | ik heb een probleem met MOH-A. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=15641 het installeren/downloaden gaat allemaal goed. als ik het spel opstart in het eerste scherm, ik zet de resolutie wat hoger (1280x1024). en dan start ik het spel op, het gaat zwaar stotterend, bij dat mini filmpje met die vliegtuigen hoor ik alleen maar geluid en soms zie je een vliegtuig letterlijk verder springen. ik ben niet aan het menu toegekomen, omdat het zo stotterde. ik had de readme even gekeken voor systeem eisen, blijkt dat ik er ruim boven zit. ik heb een AMD Athlon 64 3500+, 2GB RAM, Asus 7800GTX.... misschien is dit een 3.0 Shader Probleem? omdat hij op een Unreal3 engine draait? heeft iemand misschien oplossingen ? |
| | |
| | #19 (permalink) |
Xfire: babiloot ![]() |
__________________ http://img171.imageshack.us/img171/5824/27173ly3.png" border="0" />Problemen worden mogelijk niet via pm/mail beantwoordt! Problemen met games? Lees dit eerst. Problemen met Punkbuster? Lees dit eerst. Handleiding i3D forums. |
| | |
| | #20 (permalink) |
| meow! | jouw videokaart moet shader pixel 3.0 support hebben heb je de laatste drivers geinstaleerd? probeer eens met low settings en en lagere resolutie
__________________ Coolermaster: HAF X, Asus P6T SE, Intel Core i7 CPU 920 @ 4.0GHz, Corsair 6 GB DDR3 @ 1333MHz, Sapphire Vapor-X HD5870 1GB, OCZ Vertex Turbo 60Gb SSD, Win 7 x64 |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://forum.i3d.net/algemeen-moh/15641-probleem-installatie-demo.html | ||||
| Posted By | For | Type | Date | Hits |
| Medal of Honor: Airborne Community - [Airborne demo voor PC gelanceerd!] | This thread | Refback | 4-5-2008 05:40 | 3 |
| Medal of Honor: Airborne | This thread | Refback | 30-9-2007 21:58 | 1 |
| Medal of Honor: Airborne | This thread | Refback | 7-9-2007 11:03 | 1 |
| MoH:Airborne - MoHAMaps.nl | This thread | Refback | 7-9-2007 10:09 | 1 |
| Medal of Honor: Airborne | This thread | Refback | 29-8-2007 14:18 | 1 |
| Medal of Honor: Airborne | This thread | Refback | 24-8-2007 20:00 | 1 |
| Medal of Honor: Airborne - [Airborne demo voor PC gelanceerd!] | This thread | Refback | 24-8-2007 18:30 | 1 |
| [=TSB=] The Smoking Bandits | This thread | Refback | 23-8-2007 19:37 | 1 |
| Medal of Honor: Airborne - [Airborne demo gelanceerd!] | This thread | Refback | 23-8-2007 12:31 | 1 |
| New To Site? | Need Help? |