![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
| View Poll Results: Medal of honor: European assault: FLOP OF TOP?? | |||
| A: FLOP | | 5 | 26.32% |
| B: TOP | | 11 | 57.89% |
| C: Medal of .... wattes? | | 3 | 15.79% |
| Voters: 19. You may not vote on this poll | |||
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Gewaardeerd forumlid | ook EA heeft zijn huiswerk gemaakt, en denkt alle punten verbeterd te hebben van het vorige deel. Daar is European assault uitgekomen. Jullie zijn allemaan 2wo games liefhebbers , dus wat vinden jullie van dit spel?????
__________________ Exit. |
| | |
| Sponsored Links |
| | #3 (permalink) | |
| verloren zoon Join Date: 06 June 05
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Quote:
__________________ Streng doch rechtvaardig!!!! | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Private Join Date: 30 July 05
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | ik ben in de minderheid, maar ik kijik anders dan andere. Als je kijkt naar de MoH series, is dit zeker de beste van allemaal. Je moet niet kijken naar PC shooters, aangezien dit een console spel is. En als je dan kijkt naar CoD voor de PS2, dan zie je dat die een grotere flop was. Het is een shooter, met wat andere diepgang. Het hoeft niet altijd hetzelfde te zijn. Met dat boost enzo. Het heeft wel iets. Het is gewaagd, het is nooit gedaan in een WO2 shooter. Maar dat maakt dit spel nog geen flop. Read more on: : i3D.net Game Forums /algemeen-moh/4090-medal-honor-european-assault-flop-top.html Ik denk dat een kans geven beter is dan snel een oordeel geven. Het is een spel, je moet je vermaken. En ik verlang echt niet naar dezelfde sleur games met altijd dezelfde mogelijkheden. CoD is een flinke shooter, maar dat is battlefield ook. Dus uiteindelijk komt dat vrij dicht in de buurt. Alleen andere guns. Dan heb Killzone nog. En ook nog Socom 1&2, met 3 in de aantocht. Ok, hier noem ik redelijk wat verschillende, maar dit zijn ook de shooters die ik thuis heb liggen die ik speel. Dus voor mij is Medel of Honor: European Assault. Ik heb 'm gespeeld, lekkere gameplay, soms wat irritante ventjes die voor je staan te kloten, maar toch, dat zag je ook in CoD voor de consoles.
__________________ Death solves all problems. No man, no problem - Joseph Stalin |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Private First Class Join Date: 28 August 05 Location: hengelo, overijsel
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | ik wil moh welea maar ik heb er het geld niet voor om er ook CoD2 bij te kopen.
__________________ The deadliest weapon in the world. Is a Marine and his rifle. ga naar www.gamerzcommunity.nl the Dutch gaming community!! |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://forum.i3d.net/algemeen-moh/4090-medal-honor-european-assault-flop-top.html | ||||
| Posted By | For | Type | Date | Hits |
| Algemeen (MoH) [Archive] - i3D.net Game Forums | This thread | Refback | 21-7-2007 21:14 | 1 |
| New To Site? | Need Help? |