![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 17 January 08
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Heb vandaag de server kunnen starten, en heb er ook al even (alleen) op gespeeld. Read more on: : i3D.net Game Forums /americas-army-3-honor-game-servers/20603-server-problemen.html na wat zoek werk, en heen en weer gemail ben ik terecht gekomen bij het ArmyOps bestandje (onder D:Spellen/America's Army/System) Hier kon ik een aantal dingen wijzigen bv. het aantal Admins, Max Players, Mappen, min&max. honor en noem maar op. dit gedaan naar mijn zin, en daarna opgeslagen. Ook heb ik via America's Army Server Manager de dingen het zelfde ingesteld .. geen PW op de server, mijn ingame naam als Admin opgegeven .. welke map met hoeveelheid spelers en ronde's .. ga zo maar door. De problemem; niks van dat alles word toegepast! map is nog steeds Dusk, terwijl dit SF Snake Plain moet zijn. kan mn admin rechten niet toepassen (ene keer is mn paswoord wel goed, en andere keer niet) en je moet ook nog steeds een wachtwoord invoeren om als normaal speler te joinen ![]() Kan iemand me hier een beetje op weg helpen
__________________ |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Join Date: 17 January 08
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Heb nu alle orginele bestanden terug gezet, en alles veranderd via de i3d site bij 'Webbased uitgebreide FTP' Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=20603 instellingen behoud hij ook, alleen is de map nog steeds op Dusk ipv Snake Plaine ..
__________________ |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #5 (permalink) |
| General Join Date: 25 July 07 Location: Alblasserdam, Zuid-Holland
Downloads: 314 Uploads: 26
Xfire: DutchkriDje ![]() ![]() ![]() | Gewoon na de installatie van het spel vind je de snelkopping op je bureaublad... |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Corporal First Class Join Date: 04 September 07 Location: The Netherlands
Downloads: 13 Uploads: 0 ![]() | Als je via F12 (ingame admin menu) een map selecteerd en de server zegt dat hij gaat switchen, maar start toch weer op met de map waar de server op stond, dan komt dat omdat de map niet in de files van je server staat. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=20603 Je moet deze zelf uploaden naar je server. De game heeft meer dan 50 mappen, maar de server wordt maar opgeleverd met 3 of 4 mappen. Je kan de gewenste map uit je eigen gamefiles kopiëren, de maps vind je hier: C:\Program Files\America's Army\Maps Via ftp kan je de uitgekozen map uploaden naar de map "Maps" op je server. Last edited by Guardians Demon; 25-4-2009 at 10:38. |
| | |
| | #7 (permalink) |
Downloads: 13 Uploads: 0 ![]() | Feedback: Na een complete reïnstall van de server via het klanten paneel, had ik weer hetzelfde probleem als bij oplevering. Via het ingame F12 adminpanel kon geen andere map opgezet worden. Ingame geeft de game aan dat de gekozen map geladen wordt, echter start de game weer in de orgineele map die in de start.sh staat. Eind vorig jaar structueel dingen gestest (niemand kon me helpen, ben het zelf uit gaan zoeken) Ik heb toen de start.sh gekopiëerd en in de system map gezet, hierna kon wel in het F12 paneel een andere map opgezet worden!! Nu dus een herinstallatie gedaan via het klantenpaneel, zeer verwarrend, de benamingen van de beschikbare nieuwe installaties. Heeft me een dag gekost om het uit te vogelen. Weer hetzelfde probleem, na kontrole bleek dat de gewenste map wel aanwezig was in "maps". Met de ervaring van de vorige keer nu de start.sh niet gekopiëerd, maar verplaatst naar de map "system". dit werkt niet, server start niet op en geeft in serverlog dat start.sh niet gevonden kan worden (dacht ik al )Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=20603 Wil toch map kunnen switchen, dus wederom de start.sh geköpiëerd en in "system" gezet, ik deed hier een dansje toen bleek dat ik hierna een andere map op kon zetten ![]() Nu komt het leuke: om te kijken of ik het probleem kon genereren, heb ik hierna de start.sh weer uit de map "system' verwijderd; hierna bleef het mogenlijk om een mapswitch te doen. Begrijpelijk ben ik niet opnieuw een herinstallatie gaan doen om het probleem te genereren, mijn probleem is opgelost. |
| | |
| | #8 (permalink) | |||
Downloads: 13 Uploads: 0 ![]() | Quote:
Quote:
Quote:
Als je de server.ini aanpast, moet je in je klanten panel "herstart server" aanvinken en "send" klikken. Doe je dat niet, wordt de server.ini niet overschreven | |||
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://forum.i3d.net/americas-army-3-honor-game-servers/20603-server-problemen.html | ||||
| Posted By | For | Type | Date | Hits |
| i3D.net Game Forums - powered by i3D.net Gamehosting | This thread | Refback | 7-1-2009 23:46 | 1 |
| New To Site? | Need Help? |