![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 19 August 06
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | ![]() en de beta periode duurt nog maar 7 dagen en ze hebben nog een paar duizend uit te geven. waar je ook niks over hoort of ziet Read more on: : i3D.net Game Forums /bf2142-demo-experiences/8986-2142-beta-keys.html groeten C3lticTig3r |
| | |
| Sponsored Links |
| | #3 (permalink) |
| Join Date: 19 August 06
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | ze hebben 11'000-20'000 keys nog om weg te geven maar daar hoor je niks over en de beta duurt nog 7 dagen. en dan is het voorbij tot de demo komt en het release van het spel. ik vind dat EA en DICE langzaam zijn in het uitdelen van beta keys had veel beter gekunnen want heel veel mensen willen het spel uittesten maar door de traagheid van EA en DICE kan dat niet. ik koop het spel zoiezo want ik speel heel graag Battlefield en zou ik een key krijgen dan is dat mooi meegenomen maar anders meer geluk de volgende keer. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=8986 greetz C3lticTig3r |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Sergeant Major Join Date: 26 January 06 Location: limmuh
Downloads: 40 Uploads: 0 ![]() | ohw ik heb dus nog een akns dat ik een key krijg ?? d8 dat ik niet gewonnen had,(zoals altijd) maar er is dus nog een kans dat ie evengoed komt? hoop dan maar
__________________ xfire: darky1990 |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lt General Join Date: 26 December 05 Location: Voorburg
Downloads: 9 Uploads: 0 ![]() | Zodra I3D de keys ontvangen heeft zullen deze worden verspreid. Dit zal ook op het forum gezet worden. Wanneer dit precies zal zijn weet ik ook niet. Dat dit vervelend is weet ik ook wel. Nog even geduld dus svp. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| -|AoF|- Join Date: 31 January 08 Location: Eindhovuhhh!!!
Downloads: 11 Uploads: 0
Xfire: glijmiddel ![]() | rofl de betakeys voor bf2142 zijn ook zooooo nuttig nu...
__________________ Tot 3x langer mee ! |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Downloads: 110 Uploads: 0
Xfire: luckybrian ![]() ![]() | Er zijn nog mensen die dat spelen
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |