![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Private Join Date: 13 May 07
Downloads: 10 Uploads: 0 ![]() | Battlefield 2142 (Northern Strike) Xfire (Xfire - gaming simplified) een headset voor teamspeak (geen must) en een goede Motivatie stuur een mailtje naar legionofbenelux@live.nl met de bovenstaande gegevens en iets over jezelf (must: leeftijd en geslacht Voor meer info surf naar: Legion of Benelux :: Index - YourBB.nl Gratis Forum Service of voeg de volgende mensen aan je xfire vriendenlijst toe: -blazedhawk92 -countje -jurexl -roefy -vw0508 |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| I used to be the baus Banned Join Date: 07 December 03 Location: Mosae Trajectum
Downloads: 103 Uploads: 5 ![]() | Geen normale site? Alleen een forum? Read more on: : i3D.net Game Forums /clans-wars-bf2142/13273-legion-benelux-zoekt-members.html Anyway good luck. Denk alleen dat mensen eerder joinen als je een site hebt.
__________________ i3D Forums Super Moderator Forum rules / Forum regels Official winner of paintball 2009 & Biggest Spammer of 2008! |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| shrekje Join Date: 20 March 07 Location: In het bos.
Downloads: 63 Uploads: 0
Xfire: liquorator ![]() | Ik geef je gelijk winters.. ook al is het een dik gestolen template of wat dan ook.. het trekt wel meer mensen aan. En als je het geld niet hebt om een domein te kopen en een host.. dan kan je altijd nog een gratis site ergens hosten. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| . Join Date: 04 October 06 Location: Horst (Limburg)
Downloads: 158 Uploads: 1
Xfire: loopezz ![]() | [LoB] zoekt members Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=13273 ??? 2e topic al... btw ik heb zelf heel ff in die clan gezeten, maar ik vind het bagger. laatst wilde ik hun ownen, werd ik er zo maar uit gekickt door hun (in een PUBLIC server die niet van [LoB] is!) mjah good luck |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Corporal Join Date: 08 June 07
Downloads: 14 Uploads: 0 ![]() | We zijn nog steeds aan het recruiteren, sins vrijdag hebben we onze eigen server online ![]() Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=13273 84.244.162.231:16567 |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |