![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 21 January 08 Location: Hoevelaken, Gelderland, The Netherlands
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Ik ben van de multigaming clan Genesis Knights, met meer dan 400 leden een van de grootste in de wereld. We hebben ongeveer 15 Divisies/spellen en zijn één grote familie. Op dit moment zoekt onze Battlefield 2142 Divisie nieuwe leden en funwars. Read more on: : i3D.net Game Forums /clans-wars-bf2142/20751-gk-zoekt-leden-en-fun-wars.html Ondanks onze 400 leden, zijn we altijd op zoek naar nieuwe leden. We zijn Europa-based, met het accent gelegd op Engeland, aangezien daar de meeste leden wonen. We hebben een flink aantal leden uit Nederland, België, Duitsland, de VS en nog meer landen. We hebben een minimum leeftijd van 15 jaar, maar we maken uitzonderingen als jongere spelers er veel belovend uitzien (lees: goed zijn ) en of je nou een jongen of een meisje bent maakt ons niets uit.Naast nieuwe leden is de Battlefiend 2142 Divisie op zoek naar clans die bereid zijn een funwar te doen. Onze manier van spelen is 2 maps (1 map kiezen wij en de ander mag de ander kiezen) met elk 2 rondes (één ronde als EU, één als PAC), 6 tegen 6 (met 16 slots in totaal) Je kan ons bereiken via onze site www.gkclan.com of via xfire (Xfire - Gaming Simplified). xfire-gebruikersnamen: =GK= Anchr (2142 Divisie Recruitment CO): argatio =GK= FarleShadow (2142 Divisie CO): farleshadow =GK= Carlo (2142 Divisie XO): carlo167 Bij voorbaat dank, en hopelijk zie ik een van jullie in-game =GK= Anchr, 2142 Rercuitment CO |
| | |
| Sponsored Links |
| | #3 (permalink) |
| Corporal Join Date: 25 November 07 Location: VLAARDINGUH
Downloads: 10 Uploads: 0 ![]() | En de -[BIA]- clan uiteraard ook. bf2142-biaclan.nl - Home only conquest dus let daar wel even op. Voeg me anders even toe op msn dan kunnen we verder praten : bf2142-biaclan@hotmail.com |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |