![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Colonel Join Date: 19 September 06
Downloads: 169 Uploads: 1 ![]() | S-O-K.nl is opzoek naar gamers die voor de fun gamen. (wat is er nou leuker dan voor de fun gamen onze clan tag is: S-O-K.nl Wij hebben: - een site: http://www.s-o-k.nl (dit is een tijdelijke site, aan een profesionele site wordt gewerkt) - een Forum: http://www.s-o-k.nl/forum Read more on: : i3D.net Game Forums /clans-wars-bf2142/9566-s-o-k-nl-recruiting.html - We willen nog een BF2142 server opzetten maar daar moeten we genoeg leden voor hebben anders is het zonde. We stellen een paar eisen voor je bij de clan komt, dat is als volgd: Voorwaarde.
Je hebt geen verplichtingen. Je mag zelf weten wanneer je op TS zit en wanneer je BF2142 speelt. Wat wel verplicht is, is dat je je aan onze regels houd en dat we verwachten dat je komt opdagen als je je hebt aangemeld voor een war. (bron: http://www.s-o-k.nl) je kunt concact opnemen met mij (hoofd leider tevens ook webmaster), laz294@mail.com of via ons Forum (op de site staat ook via teamspeak maar dat komt zelden voor) Hopende hierbij jullie genoeg informeert te hebben of neem anders een kijkje op http://www.s-o-k.nl Last edited by Blackshark; 4-11-2006 at 19:38. Reason: paar spellings fouten |
| |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
Downloads: 169 Uploads: 1 ![]() | Voor de mensen die de site willen bezoeken om een account willen aanmaken kunnen dit op dit moment niet doen i.v.m. onderhoud van de site. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=9566 De site zal tot uiterlijk zaterdag offline zijn. De teamspeak server wordt ook niet meer gebruikt voor s-o-k.nl maar voor een CoD2 clan. Er komt snel een nieuwe teamspeak server. wanneer dat is, is nog niet bekend. |
| |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
Downloads: 169 Uploads: 1 ![]() | De site is weer online gezet en heeft een nieuwe lay-out. Mensen die willen joinen kunnen nu weer joinen en accounts aanmaken. (zou een moderator het teamspeak adres kunnen weghalen uit de eerste post, bedankt alvast) |
| |
| | #4 (permalink) |
Downloads: 169 Uploads: 1 ![]() | Onze clan heeft een nieuwe teamspeak server opgezet. Adres: teamspeak.i3d.nl:8592 (84.244.130.11:8592) Password: welcome (we hebben nu ook andere 'manieren' om met ons contact op te nemen. Mailen naar laz294@hotmail.com of laz294@mail.com Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=9566 Op de TS server is een recruiting channel. Of voeg laz294 toe als buddy in bf2142) p.s. kan een moderator het ts adres aanpassen in de 1ste post?
__________________ Playstation Network: JEL_LAZ |
| |
| | #5 (permalink) |
| the nut! | Posting spree
__________________ All needs for UT99: www.wootabulous.com |.net|.org|.nl| Heroes are ordinary men who do extraordinairy things in extraordinairy times.. |
| |
| | #7 (permalink) |
Downloads: 169 Uploads: 1 ![]() | S-O-K.nl is nu heel dringed opzoek naar leden. Wij zijn nu in eens zo dringend opzoek naar leden omdat we waarschijnlijk gesponsord gaan worden door EA zelf. Maarrr..... Om gesponsord te worden hebben we 10 leden nodig. Helaas hebben we er nu maar 6. Als we 10 leden hebben en EA houd zich aan zijn woord komen er 3 gameservers van ons online. We hopen dat een paar mensen ons willen joinen om ons te helpen om de 10 members te halen. we hebben tot eind van het jaar de tijd om minimaal 10 members te krijgencontact. Xfire: Laz294 mail: laz294@hotmail.com (waarschijnlijk gaat dit topic nu op slot maar dat is dan jammer )
| |
| | #9 (permalink) |
Downloads: 169 Uploads: 1 ![]() | ow zeg het verkeerd. Als we 10 members hebben krijgen we recht om onze eigen ranked server op te zetten. We hadden het al geprobeerd zonder EA maar dat lukte niet. Nu wil EA ons wel het recht geven maar moeten we aan hun eisen voldoen. We voldoen we aan hun eisen behalve dat we minimaal 10 members moeten hebben.
| |
| | #11 (permalink) |
Downloads: 169 Uploads: 1 ![]() | hmmm. Ik lieg niet, dat valt af. Iemand liegt mij voor, hmmm dan hebben we een fijne 2de clan leider. Of EA heeft een nep email terug gestuurd naar onze 2de clan leider.
| |
| | #13 (permalink) |
Downloads: 169 Uploads: 1 ![]() | We zien wel. Eerst zien of we die 10 members halen. We hebben er eigenlijk 8 maar er zijn er 2 die zelden online zijn daarom zeg ik 6. als de 10 er zijn zullen we EA mailen of ze het nou serieus nemen ofniet. zoja dan passen we een computer aan en maken we de (3) servers. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=9566 - en als mensen willen joinen om te zien of het waar is en het blijkt niet waar te zijn kunnen ze altijd weg wanneer ze het willen -
| |
| | #14 (permalink) |
| Administrator i3D.net staff Join Date: 08 December 04 Location: Rotterdam
Downloads: 163 Uploads: 74 ![]() | Ranked zullen de servers nooit zijn die je zelf aanmaakt, en ik raad je aan nu eens terug te mailen naar het betreffend "contactpersoon". Mailt deze persoon vanaf een ea.nl of ea.com domeinnaam? Zo nee, dan ben je erg naief geweest om het te geloven. |
| |
| | #15 (permalink) |
Downloads: 169 Uploads: 1 ![]() | over dat ea.nl of ea.com email adres is een goed punt. zal het eens vragen aan de 2de clan leider met wat voor email adres het is. kom er nog op terug want hij is nou weg.
| |
| | #16 (permalink) |
Downloads: 169 Uploads: 1 ![]() | WHAHAHAHA dit is vet grappig (voor mij en niet voor de 2de clan leider) Zal ff vertellen hoe het allemaal is gegaan. Wij zouden dus een ranked server opzetten op een eigen computer. dit lukte niet. Dus mijn maat probeerde in contact te komen met EA enzo. Wat er toen gebeurde ben ik niet van op de hoogte tot dat ik hoorde dat hij een manier moest verzinnen zodat EA hem kon vertrouwen. Hij had dus bewijzen gestuurd naar EA om te laten zien dat zijn computer legaal was. Hij had een mail adres van zijn leverancier gekregen. ea@info.nl. ik had dus net gevraagt waarom hij naar dat emailadres had gestuurd (naar een @info.nl) en een mail terug kreeg van eagames@battlefield.com. hij zei het volgende: omdat het meer een info brief was enz maar die hebben hun denk ik doorgegeven aan de battlefield mensen ofzo. Ik wou dat email bericht zien maar hij kon het niet doorsturen en ook geen printscreen maken enz. En zei hij tegen mij dat er stond dat hij wat moest verandere en dat de clan minimaal 10 members nodig had. Ik had toen dus hier gepost. Toen begon i3d tegen mij (mij uitdagen ) en kwamen jullie dus met dat mail gedoe. ik had dus net gevraagt wat de email adressen waren en zegt hij tegen mij: Het mailtje is weg en ook een paar andere. het was waarschijnlijk een hackmail. ik hem uitgelachen en had gezegt: ow, jij bent je mailtjes kwijt en ik ben me voor gek aan het zetten tegen i3d? hij baalt nu dus echt en zal waarschijnlijk nu zijn computer aan het controleren zijn ![]() Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=9566 dus mijn conclusie: hij is genept en gehack door een email en ik heb dit forum liggen vol posten.
| |
| | #17 (permalink) |
| General Major | sorry als het bot klinkt, maar je moet wel ontzettend stom zijn te denken dat EA jullie zelf een paar ranked servers laten draaien... Als je weet hoe dat beveiligd wordt... Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=9566 ( ik betwijfel zelfs of i3d de juiste files/gegevens heeft om spontaan zelf een ranked server te starten, maar dat weet ik niet zeker) |
| |
| | #18 (permalink) | ||||||||
| Lt General Join Date: 26 December 05 Location: Voorburg
Downloads: 9 Uploads: 0 ![]() | Quote:
Code: Helpdesk Via onderstaande gegevens kunt u contact opnemen met onze helpdesk. U kunt echter ook kijken of uw probleem reeds in de onderstaande lijst vermeld staat. Telefonisch Vanuit Nederland: 0900 - 1001666 Vanuit België: 0900 - 10016 Let op! dit nummer kost 0,45cent per minuut. Onze helpdesk is open op: ma t/m vr 9.00 - 22.00 zaterdag 12.00 - 18.00 U kunt onze helpdesk ook per e-mail bereiken. Stuur uw e-mail naar: nl-cs@ea.com. Quote:
Quote:
Leverancier? Welke leverancier? Leverancier van wat? Quote: Domeinnaaminfo.nl Statusactief HouderINF000083-INFOH Info.nl/hf b.v. Sint Antoniesbreestraat 16 1011HB AMSTERDAM Netherlands Gehouden aan ADRnee Administratieve contactpersoonBUS000112-INFOH H.J. Bushoff +31 (0)205309100 henk@info.nl DeelnemerInfo.nl/hf b.v. Sint Antoniesbreestraat 16 1011HB AMSTERDAM Netherlands Technische contactpersonenTEC000132-INFOH Info.nl/hf Technische Administratie +31 (0)205309100 ta@info.nl Domeinnaamserversns1.info.nl80.79.192.32ns2.info.nl80.79.192.33ns3.info.nl87.233.14.194Datum registratie24-11-1994 Datum laatste wijziging22-11-2006 Administratie doorNL Domain Registry Dit heeft niks, 0,nada met EA of online gamen te maken. Quote:
Briljant! Jullie moeten komedies gaan schrijven!Quote:
Quote:
Hoe verzin je het!Quote:
Dit hele verhaal klopt van geen kanten en ik denk dat zowel hij als jij in de zeik zijn genomen. Wel een komisch verhaal om te lezen, lekker naief. Enne btw, doe me een lol en schrijf voortaan gevraagT met een d thanks.This reply is in no way meant to offend... | ||||||||
| |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |