![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Private Join Date: 13 August 07
Downloads: 1 Uploads: 0 ![]() | Ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Wouter Verkerk ingame Dutch_Boy. Dit is voor de toekomst pas, omdat we nu eerst gaan richten op CSS en 1.6. Omdat we nu geen leden hebben voor COD 1 en 2 of we moeten nu 4 mensen vinden voor COD 1 en 2 Dan gaan we ook ladders voor COD 1 en 2 op clanfight zetten.Wat is er toen op clanfight? Je kan je registeren op de ladders die wij hebben. Mee doen met tournamenten die wij organiseren. Met grote goed georganiseerd tournamenten kan je prijsen winnen. Wat je kan winnen is. Private game server, Private Teamspeak server, Webhost Starters plan en nog meer dingen. Dit wordt allemaal gesponsord door: Read more on: : i3D.net Game Forums /clans-wars-cod/15525-clanfight-zoekt-mensen-voor-cod-1-en-2-cup-admins.html Completerhosting. Completer. Digitalservers. Dutch-gameserver. (Ik weet niet of de sponsoren van ons hier mag neer zetten. Zou u dan aub alleen dit gedeelte weg halen en niet mijn hele bericht of mij een PM sturen. Ik hou deze topic goed in de gaten. Dank u wel alvast) Wij de crew leaders van clanfight (Walie en Dutch_Boy) zijn opzoek naar mensen die willen helpen de ladders van COD 1 en 2 te onderhouden en tournamenten willen organiseren voor COD 1 en 2. Voor elke team zoeken wij 2 mensen. Hier beetje uitleg wat je moet doen. Ladder manager houd in: -Problemen tussen clans oplossen. -Demo's bekijken. -Ladder schoon houden. Cup manager houd in: -Grotere Cups origanizeren. -Night Cups organizeren. (Night cups beginnen na 20:00 uur) -Cup news verspreiden. (reclamen maken voor de cups die komen) Nog wat over clanfight. Het oude systeem van clanfight is niet helemaal goed, dus er komt er een heel nieuwe systeem. Dit gaat ongeveer 1 week of iets langer duren. Clanfight komt dan ook weer op een eigen domein, dit wordt fight wrestling equipment boxing jerseys at clanfight.net Wij gaan clanfight ook helemaal nederlands maken in het begin. Als alles lekker loopt gaan wij er weer over na denken om clanfight engels temaken. Maar dat duurt nog een lange tijd. Heb jij nog vragen? Stel deze op onze tijdelijke forum of stuur mij een e-mail. Forum: iwsclan.com :: Bekijk onderwerp - Clanfight E-mail: tha_wouter@hotmail.com Als je zeker weet dat je wil helpen met clanfight kan je mij ook toevoegen op xfire: dutchboy20 Met vriendelijke groet, Wouter Verkerk / Dutch_Boy (totaal manager en crew leader van clanfight) |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Private Join Date: 13 August 07
Downloads: 1 Uploads: 0 ![]() | Update.. Ik ben er achter gekomen dat een bedrijf fight wrestling equipment boxing jerseys at clanfight.net heeft gekocht. Als ik die weer wil gebruiken moet ik 500 dollar betalen. Dit ga ik dus niet doen dus we stappen over van .net naar .eu. Dus www.clanfight.eu. Nog even gedult en dan zal het nieuwe systeem van clanfight online zijn. Ze hebben het basis gedeelte bjina af en dan gaan ze beginnen met het ladder gedeelt. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=15525 Groetjes, Dutch_Boy. |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://forum.i3d.net/clans-wars-cod/15525-clanfight-zoekt-mensen-voor-cod-1-en-2-cup-admins.html | ||||
| Posted By | For | Type | Date | Hits |
| Untitled document | This thread | Refback | 15-2-2008 17:11 | 1 |
| New To Site? | Need Help? |