![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 20 February 09
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Ik heb zojuist een clan aangemaakt op gamebattles ( ken je het niet, google het dan!). Ik speel nu al weer geruime tijd cod, eerst modern warfare en nu waw. Echter het jagen op xp-punten (door bruut veel kills te maken, etc) ben ik een beetje zat geraakt. Daarom wilde ik iets anders, iet competitiefs, proberen. Read more on: : i3D.net Game Forums /clans-wars-cod/51161-nieuwe-clan-flying-dutchmen.html Nu was het natuurlijk mogelijk geweest om gewoon een bestaande clan te joinen, ware het niet dat ik gebonden ben aan twee vrienden waar ik altijd mee game. Nu zijn we dus al met z'n drieen. Maar.. dat is niet genoeg. Dus zoeken we spelers die net als wij een iets serieuzere call of duty ervaring willen aangaan. Om de ervaring zo positief mogelijk te houden, zoeken we spelers die minimaal 16 jaar oud zijn. Dat betekent niet dat je een k/d ratio hoeft te hebben van 2+ om toegelaten te worden. We willen in principe iedereen toelaten die een ratio heeft van minstens 1,0. Wel dien je in het teambelang te spelen. Natuurlijk kan je ook joinen wanneer je voorgenoemde ratio niet haalt, maar van jezelf weet dat je nu wel " in de plus " speelt Wanneer je geinterreseerd bent geraakt post dan een bericht met de volgende gegevens: -xbox live gamertag -leeftijd -favoriete wapen(s) -k/d ratio -favoriete speeltijden ( dagen en dagdelen) -"gamebattles" naam ( wanneer je deze nog niet hebt, kun je deze eenvoudig aanmaken op gamebattles.com, dit kan ook later) Zie je op het slagveld! Last edited by StevenW; 20-2-2009 at 13:58. Reason: Links naar andere site weggehaald.. ;) |
| | |
| Sponsored Links |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |