![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Corporal Join Date: 04 August 07
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Ik zoek een active, skilled cod2 clan, het moet een TDM Squad/Team/Clan zijn, skill med/high, no fakers please! zoek een team dat active is in competities contact me xfire: nielsimpact |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Sergeant Major | Misschien = DmgC= ? =DmgC= is een multigaming clan die ongeveer 2 maanden bestaat. Op dit moment zijn wij actief op de spellen BF2, CoD2 en CSS. Over het geheel hebben wij nu zo'n 35 members waarvan een groot gedeelte BF2, wij willen onze kleine groep van 5 mensen bij CoD2 uitbrijden naar een grotere groep. Read more on: : i3D.net Game Forums /clans-wars-cod2/15235-tdm-squad-team-clan.html Wat bieden wij: 1 Mooie site 2 TS server 3 CoD2 public server 4 Actiefe leden 5 Binnenkort veel wars & Trainingen Wil je meer info of wil je onze CoD2 squad joinen ga dan naar Dutch multigaming Clan meld je daar aan op de site een maak een topic bij recuitment CoD2 squad. Dan komt alles goed ![]() Maar, wij zijn geen TDM Sqaud. Tenminste, ik weet niet wat de sqaud gaat spelen, dat zou misschien wel TDM zijn. Ik zelf ben de sqaudleader niet. Dit is hun xfire ( van de Sqaud Leaders) - weekwel - brody2 Groetjes, Mitchel |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #8 (permalink) | |
| I used to be the baus Banned Join Date: 07 December 03 Location: Mosae Trajectum
Downloads: 103 Uploads: 5 ![]() | Quote:
Gewoon een spelfout waar hij oplet. Niet als actiefe dat actieve moet zijn.
__________________ i3D Forums Super Moderator Forum rules / Forum regels Official winner of paintball 2009 & Biggest Spammer of 2008! | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| blabla.. Join Date: 05 September 05 Location: Drachten =)
Downloads: 57 Uploads: 0
Xfire: amoory ![]() | Quote:
| |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |