![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Corporal Join Date: 07 August 07
Downloads: 15 Uploads: 0 ![]() | Ik en een paar vrienden zijn van plan om een nieuwe clan op te richten, en wij zoeken nog enthousiaste members die daar mee aan willen werken het word een cod 2 en 4 clan. de members die er nu al in zitten zijn med+ skilled. wij hebben een teamspeak en servers komen nog in de toekomst en aan de site word gewerkt Read more on: : i3D.net Game Forums /clans-wars-cod2/24114-nieuwe-clan.html wat je moet hebben is xfire, teamspeak, werkende headset en een originele key de clan name zal realistic gaming worden (rG) intresse add me ff op xfire (tergernis) |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Punk never die Join Date: 08 February 08 Location: Antwerpen
Downloads: 4 Uploads: 0 ![]() | eve vraag voor iedereen: Ik zou graag ook een clan willen joinen maar bij elke clan is het een vereiste dat je xfire hebt, mijn probleem nu is ik werk met Mac en ik vind nergens een versie van Xfire die met Mac werkt.Bestaat er gewoonweg geen versie voor Mac of zoek ik niet goed genoeg??
__________________ ![]() The Pumpkin King![]() ![]() |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #5 (permalink) |
| Sergeant Major | Ik heb je even toegevoegd op xfire. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=24114 Aan alle eisen voldoe ik,, maar ik wil eerst nog even aankijken. Als ik meer informatie weet van wat ik wil laat ik het zeker horen ![]() iig veel succes
__________________ Xfire: th3devil911 |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |