![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Corporal Join Date: 03 December 07
Downloads: 1 Uploads: 0 ![]() | Sinds een paar weken ben ik clanloos en het leek me wel leuk om weer eens samen een clan op te richten met iemand ![]() Read more on: : i3D.net Game Forums /clans-wars-cod2/29690-iemand-zin-om-een-leuke-clan-te-beginnen.html Mijn xfire = v1ctaa Je moet aan de volgende dingen voldoen -Minmaal med skilled -Cb nodig -Headset -Teamspeak -En natuurlijk zin hebben om het gezellig te maken .Greetz victaa |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| General Join Date: 25 July 07 Location: Alblasserdam, Zuid-Holland
Downloads: 314 Uploads: 26
Xfire: DutchkriDje ![]() ![]() ![]() | Euh, mag ik me voorstellen. Ik ben kriDje en ik ben de clanleader van de CoD4Fun clan, een multigaming clan. We spelen CoD, CoD2 en CoD4. Omdat we nog maar een korte tijd geleden zijn uitgebreid naar CoD en CoD2, zoek ik iemand die het recruiten en het teamvormen van het CoD2 gedeelte voor zijn rekening kan nemen. Een leidinggevende taak dus. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=29690 Heb je interesse? Dan hoor ik het graag! Xfire: dutchkriDje E-mail: kriDje@Callofduty.nl De website is CoD4Fun || Clan Website:. Last edited by Mr. BlueZone; 29-7-2008 at 20:30. |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #4 (permalink) |
| General Join Date: 25 July 07 Location: Alblasserdam, Zuid-Holland
Downloads: 314 Uploads: 26
Xfire: DutchkriDje ![]() ![]() ![]() | Nee, ik ben C4F|kriDje. ![]() Nu ik dit verouderde topic lees: we zoeken geen mensen meer die leiding geven. Dat zit inmiddels wel goed.Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=29690 Wel zoeken we nog gezellige members. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |