![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Corporal Join Date: 04 October 08 Location: Overijsel, Zwolle
Downloads: 4 Uploads: 0
Xfire: sheeepness ![]() | Ik wil effe me Clan Promoten ik heb er net 1 nieuw opgezet en we Recruiten. We zijn nog niet lang begonnen maar we hebben alvast een Fora gemaakt. Read more on: : i3D.net Game Forums /clans-wars-cod2/40557-weaponbot-clan.html weaponbot.forumotion.net ______________________ Nou post ze ![]() DoegDoeg!
__________________ |
| |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| 't i3D Jochie Join Date: 21 May 08 Location: Utrecht
Downloads: 85 Uploads: 2 ![]() | Hallo, Pandabeer zou je iets meer informatie kunnen plaatsen? Dit zou wel handig zijn: Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=40557
Grtz, Jochie |
| |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #4 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 28 June 07 Location: Noorderling :-)
Downloads: 130 Uploads: 1 ![]() | 1. Let op de datum van de posts voor dat je antwoord en: 2. Post géén offtopic berichten, een beetje offtopic kan altijd, maar zorg dat je altijd wat nuttigs in je post hebt staan. Ik sluit deze topic, gezien het forum van de TS sinds 5 december al niet meer actief is. Dat betekent dat ze ook niet meer actief recruiten.
__________________ [ Member of #C-lwd|Clan. / Boo! Gaming ] [ Problems with games? Check i3D support ] [ Community forum rules ] |
| |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |