![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| | Informatie ove rmij verder; XF: amuod TS: ja Vent: ja Headset: ja. Mochten er verder nog vragen wezen hoor ze graag. |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Downloads: 110 Uploads: 0
Xfire: luckybrian ![]() ![]() | ik zou wat meer informatie van jezelf erbij zetten. zoals leeftijd en clan verleden en clanbaseactief geweest etc... succes
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #4 (permalink) |
| I3D pispaal Join Date: 20 June 07 Location: Halsteren( Noord-Brabant)
Downloads: 55 Uploads: 0
Xfire: Buddykill2 ![]() | Ik ken duncan nog van de tijd van Tribal, Duncan kan goed spelen op de momenten dat het moet Read more on: : i3D.net Game Forums /clans-wars-cod2/59605-low-skilled.html Zoals hij nu low is was ik dat toen ook je kan met duncan veel lachen dat is 1 ding wat zeker is. Duncan ik zal even op xfire rondvragen |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Mc Donalds ftw! Join Date: 30 May 07 Location: 't Zand (NH)
Downloads: 132 Uploads: 34
Xfire: zupahhhhh ![]() | Ik kan duncan ook heel goed, van school en tis 1 van de betere maten xD In de tijd dat ik cod2 met hem speelde was hij behoorlijk goed, dus van zijn skill zou ik meer low+/medium maken! |
| | |
| | #7 (permalink) |
| OMFG! COD6! :@ | Wij hebben wel een leuke gezellige clan alleen de vraag is op welke patch speel je? 1.3 of lager zou goed zijn. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=59605 bekijk Head Hunters Holland - Home Page eens. We hebben een hamachi server. We hebben ongeveer 3 - 4 leden, we zijn net begonnen. We zijn hard opzoek naar members. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Cod 2 FTW!! Join Date: 14 October 08 Location: emmeloord
Downloads: 15 Uploads: 0
Xfire: titaniumeagle ![]() | 1.3 of lager zou goed zijn uuh jahaa wil je me gaan vertellen dat er een 1.4 is dan in cod 2 ?lol |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Cod 2 FTW!! Join Date: 14 October 08 Location: emmeloord
Downloads: 15 Uploads: 0
Xfire: titaniumeagle ![]() | http://forum.i3d.net/clans-wars-cod2...e-members.html kijk hier maar even ![]() als je contact besluit op te nemen voeg je me maar toe en krijg je een TO |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Downloads: 110 Uploads: 0
Xfire: luckybrian ![]() ![]() | meeste spelen 1.3 tegenwoordig
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |