![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Banned | looking for a (preferrable dutch) clan/team Nickname: Prankzz Skill: round mid Weapon: Ak(u) favorite map: Crash/Cross/Strike contact me on i3d when interested Read more on: : i3D.net Game Forums /clans-wars-cod4/152506-looking-team.html greetz,Prankzz |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Private First Class Join Date: 05 June 10
Downloads: 5 Uploads: 0 ![]() | Hey, Wij hebben een med team te bieden: 2extreme Team Ik weet niet precies naar wat je op zoek bent, hoevaak wil/kun je spelen, wil je op clanbase spelen, etc. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=152506 Hoe oud ben je en waar kom je vandaan? ![]() Kwa mappen spelen wij in ieder geval alles (crash, crossfire, citystreets, strike, backlot en afentoe vacant). Onze home maps zijn crash/crossfire. We zijn met 4 mensen op het moment en we willen een stevig team vormen, we zijn geen clan met honderden leden. We willen ongeveer 7 mensen max. hebben. Er zijn al 4 anderen geinteresseerd, waarvan er 3 niet bij ons passen dus die komen er helaas niet in. De vierde zijn we nog mee bezig. Mocht je interesse hebben dan kun je mij toevoegen op x-fire of gewoon een reply doen op deze PM. X-Fire = hardist1985 Greetz |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Amst3l | Als je nog interesse hebt in een low+ clan, contact me, of maak een topic op het forum Syndicate Gaming Clan - News we zijn een vast team aan het maken waarmee we volop wars gaan spelen we hebben nu rond de 8 members, 2 zijn er op het moment weg/inactive en 6 man zijn nu active maar we willen rond de 6/7 man hebben als active team Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=152506 iets voor jou add me op xfire, of post het hier 1992blizzard |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Quote:
G'z TUD_GLooPeR - WARgeneral | ||
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |