![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| 1st Lieutenant Join Date: 26 April 07
Downloads: 28 Uploads: 0 ![]() | Mijn huidige team en vriendengroep is zo'n beetje gestopt met COD4. Ik heb zelf niet heel veel tijd om dingen op te zetten, dus ben ik op zoek naar een team waarin ik af en toe (2/3x per week) eens een potje mee kan knallen. Ik ben met 5 LAN's en over de 500 cb matches aan ervaring uitermate geschikt als backup speler. Gewoon, als je een 5e nodig hebt Het liefst speel ik CB/ESL/ED whatever, als het maar ergens om draait... pcw's zijn nuttig, maar je leert er minder van. Als ik echt push en veel speel tik ik med+/high aan, maar op het moment schaar ik mezelf gewoon tot de klasse med ![]() Als je meer vragen hebt schiet je maar raak! Read more on: : i3D.net Game Forums /clans-wars-cod4/153080-zoekt-team-als-backup-speler.html x-fire: koekenbakkernl |
| | |
| Sponsored Links |
| | #5 (permalink) |
Downloads: 28 Uploads: 0 ![]() | Schop... heb wel een team gevonden, maar spelen te weinig COD4. Ik zoek echt een groep mensen die iedere avond speelt en waarbij ik regelmatig (2/3x per week) kan aanhaken. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=153080 Cheers! |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Clanleider | ik ben clanleader van HF gaming. Wij hebben een cod4 team. We spelen recent veel Black Ops en LOL maar ook de cod4 sectie is actief met wedstrijden. Have Fun Team - Nieuws Misschien tot ziens :-) |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Downloads: 110 Uploads: 0
Xfire: luckybrian ![]() ![]() |
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
| | #10 (permalink) |
Downloads: 28 Uploads: 0 ![]() | Firefox kan de server op www.ramgaming.eu niet vinden. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |