![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Sergeant | ![]() Read more on: : i3D.net Game Forums /clans-wars-cod4/21013-salv-zoekt-active-cod4-clan.html Na een lange tijd stageperiode en alleen maar kunnen pubben etc... Word het nu maar eens tijd om het eens weer goed aan te pakken en een clan te joinen voor vele wars en goede online tijden ![]() Ik zoek een leuke, actieve en skilled clan! Ik heb veel ervaring in online games, begin vanaf Tactical Ops tot aan CoD4, met vele andere games.. In CoD2 heb ik tijden gespeeld in TDF2, Kao$ en nog wat meer clans die altijd wel in de top/sub top mee draaide. Wat verwachten jullie van mij? Een skilled (med+) member Ik heb teamspeak, ventrilo, xfire (autook) en clanbase Ben elke dag online, actief kun je wel zeggen Heb geen lag, en ben goed verstaanbaar op teamspeak Wat verwacht ik van jou clan? Een goeie teamplay, en tacs, Med+ skill Misschien een site een teamspeak-en warserver Een clanbase ladder (Search & Destroy.eu of benelux) Niet al te drukken clan, maximaal 10 members ofzo Ik wil graag met een clan die mee kan draaien in de top, subtop van clanbase en pcw's speeld. Heb je interessie in mij? Voeg me dan toe op xfire en nodig me uit voor een pcw met jullie clan! Gegroet, Salv |
| | |
| Sponsored Links |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |