![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Foxeh Join Date: 12 October 05 Location: Brugge, België
Downloads: 22 Uploads: 0
Xfire: ghostybe ![]() | Ik ben voor de moment lvl 30 Ik ben 17(sinds vandaag ) en woon in Brugge BelgiëIk speel vooral voor de fun, af en toe een war ben ik zeker voor in, maar voor constant serieus gedoe, en gaan voor de goeie plaatsen ben ik niet in. Mijn ingame naam is Ghosty(xfire: ghostybe) Ik heb ook COD(UO) en COD2 online gespeeld. Ik ga binnenkort wss ook Battlefield heroes spelen, dus een clan die dat ook in zijn games gaat opnemen, zou mooi zijn |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Het blondje Join Date: 18 May 07
Downloads: 76 Uploads: 0 ![]() | Gefeliciteerd! ik ben 18 geworden vandaag Read more on: : i3D.net Game Forums /clans-wars-cod4/31064-knight-zoekt-clan.html suc6 met het vinden van een team! |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| I'am Plasma! | CoD4Fun zoekt ook nog fun members. Neem een kijkje op CoD4Fun || Clan Website: en maak een Topic aan op het Forum.
__________________ Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| shrekje Join Date: 20 March 07 Location: In het bos.
Downloads: 63 Uploads: 0
Xfire: liquorator ![]() | Webster = spammen .. standaard stukje van C4F plaatsen ..Knight of ghosty ,Je bent van harte welkom in Cod4Fun, ik wil je graag in ons team hebben. Als je graag wilt komen kunnen we even alles bespreken in ons forum, over hoe je wilt spelen. We zoeken momenteel serieuze spelers met skill. Maar later willen we ook fun squads erbij plaatsen. Of meer teams die wat minder actief zijn. De game Battlefield Heroes gaan we waarschijnlijk niet spelen omdat we toch echt voor Call of Duty staan. Maar ik verzeker je dat het anders en gezelliger is dan een clan met gemixte games. Want we wouden het eerst wel doen en merkte dat iedereen echt een Call of Duty fan was. Wat zeker voor sfeer zorgt. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=31064 Je kan een kijkje nemen op onze site door op de link te klikken in Webster zijn post. Ik wil namelijk niet de hele pagina vol gooien met links naar onze site. We willen ons aan de regels houden van I3d, want er mogen immers maar 2 verwijzingen zijn (als het goed is). En 1 daarvan staat in me naam . |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Private First Class | Is C4F niet die kinder clan? geintje... ![]() Dutch Clannaam: Cold Charlie Company Tag: [CCC] Game(s): CoD4 in de toekomst ook WaW Niveau: Mid/High Server?: 32 slots en ventrilo server. Wat verlang je van leden?: 18+ (uitzonderingen op de regel is mogelijk, mits je een volwassen instelling hebt Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=31064 Wat hebben we je te bieden?: Je mag [CCC] tag met trots dragen, want je hebt hem ook verdient wanneer je bent aangenomen. Bereikbaarheid:Cold Charlie Company , xfire = coldcharlie, irc.netgamers.org #CCC Wanneer je gezelligheid net zo belangrijk vindt als het spel ben je bij ons aan het goede adres |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Dutchsaints.nl | Hey Knight, Kom een kijken bij de Dutchsaints.nl, is een clan die uit een dalletje aan het klimmen is en vooral voor de gezelligheid game'd. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=31064 Wij gaan op zeer korte termijn (lees binnen nu en 3 weken) een eigen server starten op CoD4. Wil je wat meer informatie hebben? Mail dan naar: marc_feyenoord@msn.com of bf2squad@dutchsaints.nl Ts: 145.7.80.50:8767 Groetjes, Saint_Womack*** |
| | |
| | #7 (permalink) |
| General Major Join Date: 13 November 07 Location: Zeist
Downloads: 83 Uploads: 0
Xfire: gerardmarchal ![]() | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Private | CSS| [Clan Secret Strenght] CSS is een nieuwe clan die zich gaat richten op Call of Duty 4 & 5 en op Lanparty's. CSS clan geeft LOW skilled players de kans om te groeien naar een echte High teamplayer. Veel trainen met elkaar en vaak genoeg online zijn. Als het team er al een beetje staat gaan we beginnen om leagues te spelen. In de clan krijgt ieder zijn eigen taak, wat voor taak dat zal gaan worden krijg je later te horen van de leader(s) CSS is op zoek naar een groep mensen voor COD 4 en voor COD5. (als je bijde speelt is het ook goed) WE ZOEKEN GEEN HOPPERS! Verwachtingen: CSS verwacht dat de members 110% geven voor een war. CSS verwacht dat je ook als een teamplayer gaat spelen. CSS verwacht dat je ventrilo hebt en een werkende headset. CSS verwacht ook dat je op elke training er bij kunt zijn en natuurlijk de clanwars. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=31064 CSS "verwacht" ook dat je mee kan naar Lanparty's. CSS verwacht het belangrijkste dat je FUN gaat hebben!!!!! Site: www.css-clan.nl (nog niet online) PLEASE UPLOAD IMAGES THROUGH THIS FORUM :: Gratis Plaatjes en Foto's Uploaden - Upload Plaatjes Server: Ja (war&train server) Ventrilo Nee (binnenkort) Xfire: Rattlesnake1987 |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |