![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 13 August 09
Downloads: 6 Uploads: 0 ![]() | Ik ben opzoek naar een actiefe CoD4 clan, die van pwc's houd en CB/eurodomination wil gaan spelen. Ik heb al een kleine CoD clan geschiedenis. Zelf heb ik CoD4 een hele lange poos gespeeld. Daarna een hele poos niet. Sins kort ben ik CoD4 weer aan het spelen. Mijn skill is denk ik gedaald. De skill die ik momenteel heb, is denk ik rond de low. Read more on: : i3D.net Game Forums /clans-wars-cod4/74082-longmac-looks-around.html Ik sta open om te leren, en mijn skill dus te verhogen naar zoals die was. Ik heb nog al wat pcw's gespeeld, dus daar weet ik wel het een en andere vanaf. CB of eurodomination heb ik overgens nog nooit gespeeld. Dit wil ik wel gaan doen, als ik hier de mogelijkheid voor krijg. Goed, nog wat informatie over mijzelf. Ik ben een gezonde hollandse jongen. Ben 17 jaar en, ben dus een enthousiaste CoD4 gamer. Wel kan het even wennen zijn voor mensen dat ik een beetje stotter. Maar meestal is dit geen groot probleem. Als jij hebt, wat ik zoek. Kun je me adde op xfire. Me xfire is longmac. Oja, momenteel speel ik met de ak74. See you at the battlefield! |
| | |
| Sponsored Links |
| | #3 (permalink) |
| Sergeant Join Date: 25 January 05
Downloads: 21 Uploads: 0 ![]() | LongMac, hulde aan je mooie post. Respect voor de mooie opbouw, onderbouwing en normale expressie. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=74082 Toch nog iemand die normaal kan typen, down to earth is. Succes met je clan. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |