![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Private | ik zoek een clan ja dat klopt maar daar ben ik eruitgegaan . ik ben begonnen met het idee iets leuks op te starten . gewoon wat gezelligs maar daar heb ik naar mijn gevoel in gefaald . ik ben nu dus opzoek naar een nieuwe clan Wat heb ik te bieden : gezelligheid TS server COD 5 private server COD 2 private server Med / med + skill en nog meer gezelligheid ^^ wat zoek ik : een clan met gezelligheid wel een beetje skills ![]() een clan die kan lachen met elkaar Read more on: : i3D.net Game Forums /clans-wars-cod5-waw/58317-ik-zoek-een-clan.html mijn xfire is : jaikdus voeg me gewoon toe vragen staat vrij |
| |
| Sponsored Links |
| | #3 (permalink) |
| Goeiedaaaag Join Date: 05 June 08
Downloads: 59 Uploads: 0 ![]() | Je bent altijd welkom op cod4fun.com ![]() Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=58317 We hebben al servers en gezelligheid klaarliggen! Wij zijn een funclan die ook een serieus gedeelte heeft, we hebben meerdere squads die samen trainen en clanwars doen in bijna alle delen van Call of Duty. Groetjes, Buitenbeentje |
| |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |