![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Corporal | ik ben opzoek naar een clan. Maar ik zit al in een co-op clan. Ik ben 13 jaar. tja, verder heb ik eigenlijk niet zoveel meer te melden Read more on: : i3D.net Game Forums /clans-wars-cod5-waw/83445-iemand-clan-voor-mij.html Michiel add mij op xfire: gunkingnl |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Friend of i3d! | Misschien nog handig om je skill te vermelden en om aan te geven wat voor soort clan je precies zoekt. En je kunt misschien zelf ook opzoek gaan naar de clans die in dit subforum recruiteren (mocht je dit nog niet gedaan hebben). |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Downloads: 110 Uploads: 0
Xfire: luckybrian ![]() ![]() |
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Downloads: 110 Uploads: 0
Xfire: luckybrian ![]() ![]() | Het is ook gewoon een funclan. Naast fun hebben ze natuurlijk ook een cb team(dit echter nog niet voor CoD5)
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. Last edited by Dancing Lobster; 4-11-2009 at 21:11. Reason: spelling foutje ;) |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |