![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| CallOfDuty.nl - News Team | Read more on: : i3D.net Game Forums /clans-wars-cod7/173258-eerst-callofduty-nl-playstation-3-toernooi.html Het PlayStation Network account CallofDutyNL- zal een Call of Duty lobby voor maximaal 12 personen aanmaken. In deze lobby worden verschillende potjes Call of Duty gespeeld op de afgesproken speeldatum. Per gewonnen potje kan men punten verdienen, waardoor er uiteindelijk per toernooi één winnaar naar voren treedt. Die winnaar van het eerste toernooi ontvangt namens het redactieteam een gratis PlayStation 3 code voor de Escalation Pack. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=173258 • Het eerste toernooi zal zijn op: zondag 3 juli 19.30 - 21.30 uur • Aanwezig om: 19.20 uur • Spel dat gespeeld zal worden: Call of Duty: Black Ops • Aanwezige (hoofd)redactieleden: Stan & Svenistheman Hoofdredacteur Stan (CallofDutyNL-) en redacteur Svenistheman (svenistheman) zullen het eerste PlayStation 3 toernooitje bijwonen. De redactie zal tien mensen uitkiezen die de eer zullen hebben om deel te mogen nemen aan het eerste toernooi. Interesse? Meld je dan nu in dit topic je aan! Let op: lees voor inschrijving eerst aandachtig de onderstaande regels door. Regels voor aanmelding: • Je bent 14 jaar of ouder. • Je bent in het bezig van een goedwerkende en opgeladen headset. • Je bent in het bezit van een i3D-account. • Je bent in het bezit van de desbetreffende Call of Duty, in dit geval Black Ops. • Het is verplicht je volledige naam, leeftijd en PSN-id in het aanmeldingstopic te plaatsen. • Schrijf een reden waarom juist jij zou moeten deelnemen aan het eerste toernooi. • Het is in dit topic mogelijk om je aan te melden. Je hebt de eer om mee te spelen. En nu? • Redacteur Svenistheman zal elke deelnemer van het toernooi een mail sturen via i3D. In deze mail staan de regels en laatste feitjes besproken. De grote dag is aangebroken. Wat moet ik doen en waar moet ik op letten? • Voeg CallofDutyNL- (let op streepje!) toe aan je vrienden. • CallofDutyNL- zal men op de afgesproken tijd een game-invite sturen. Het is niet de bedoeling dat je CallofDutyNL- zelf gaat joinen! • Het niet kunnen joinen van CallofDutyNL- betekent het niet mee kunnen doen aan het toernooi. Let dus op je NAT-type! In de lobby van CallofDutyNL-. En nu? • De lobbyleader, CallofDutyNL-, bepaalt wat voor gamemodi gespeeld gespeeld gaat worden en op welke map. Uiteraard is het mogelijk je voorkeur aan de lobbyleader voor te leggen, maar onthoudt dat de lobbyleader de doorslag geeft! • Per gewonnen game krijgt men punten. De winnaar van de game, dus de persoon met het meest aantal punten over twee teams, krijgt 3 punten. De nummer 2 krijgt 2 punten en de nummer 3 krijgt 1 punt. Elk lid van het team dat gewonnen heeft, krijgt als bonus één punt. • De games worden gespeeld in Private Match en bevorderen de gamerating niet. • Teams (6 vs. 6) worden gemaakt op basis van prestaties. Personen die op plaats 1,3,5,7,9 en 11 in de pre-gamelobby staan, vormen een team. Dit geldt ook voor personen op plaats 2,4,6,8,10 en 12. Uiteraard geldt dit niet voor Free For All. • Het is ten strengste verboden om tijdens een game van team te wisselen of de game te verlaten. Dit betekent verwijdering uit de lobby en uitsluiting van volgende toernooien. • Het eerder verlaten van de lobby voor de afgesproken tijd betekent uitsluiting volgende toernooien. • Het niet kunnen gedragen tijdens een speelsessie betekent verwijdering uit de room en uitsluiting van volgende toernooien. • Één toernooi duur 120 minuten. Als er genoeg interesse is, dan kan de sessie enige tijd verlengd worden. De extra toegevoegde tijd is enkel voor de gezelligheid, en telt dus niet mee in de eindstand. Wat extra feitjes: • DLC mappen zullen niet gebruikt worden. Het is dus geen 'must have' om een bepaalde DLC te hebben. • Het wordt niet gewaardeerd om vriendenverzoeken aan overige aanwezige redactieleden te sturen. Deze zullen dan ook niet geaccepteerd worden. • Te weinig sessieleden betekent annulering van het toernooi. • De winnaar van het toernooi zal op de site verschijnen. • Niet komen opdagen op een speelsessie betekent uitsluiting van eventuele volgende speelsessies. • Houd het aanmeld topic in de gaten. Hier zullen de aanwezigen bekend gemaakt worden. • Als er sprake is van een gelijkspel op het einde van de avond, zal een 1 vs. 1 match de winnaar bepalen. De persoon die als eerste zijn/haar tegenstander doodt, zal de Escalation Pack krijgen. • De redactie speelt mee, maar maakt geen kans op het winnen van de Escalation Pack. Als een redactie-lid het toernooi wint, strijkt de nummer 2 de Escalation Pack op. • De Escalation Pack wordt pas uitgerijkt aan de winnaar als de code eenmaal binnen is. De code wordt, eenmaal de redactie de code ontvangen heeft, verstuurd aan de winnaar via i3D. We hopen natuurlijk er een gezellige game-avond van te maken, maar dat kan uiteraard niet zonder jullie hulp! Meldt je dus snel aan en breng een goed humeur mee op de speelavond. Tot 3 juli! |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Join Date: 03 August 10
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Dus ik moet gewoon hier reageren om aan te melden. dus men naam is thomas eylenbosch , 16 jaar Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=173258 men psn: teyon47 ik heb een goeie headset ( turtle beach px21) ik wil gewoon meedoen omdat een toernooi wel eens tof is want multiplayer is gewoon tegen random mensen spelen |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Naam : Christian Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=173258 psn name ; SILENCER_CHRIZ leeftijd:15 headset:Turtle Beach Px21 waarom ik mee zou doen : omdat ik graag aan tournooi wil mee doen vind t wel gezellig | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| CallOfDuty.nl - News Team | Naam: Tim PSN: TheTim-NL leeftijd 16 Headset: ofcourse XD Waarom: Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd of al de mensen met een zo grote mond op deze site werkelijk wat presteren .
__________________ "I became a criminal because I did not want to become a victim." Tommy Angelo's testimony, trial of Ennio Salieri, 1938 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| goedendag mij naam is Dion Hak mij psn is suck_you headset is altijd beschikbaar ![]() Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=173258 en ik vindt het wel leuk met het toernooi mee te doen het lijkt me gezzelig aan het eerste toernooit van call of duty.nl mee te doen en wie weet bevalt het goed en volgen er meer groetjes dion | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Naam: Ralph Groeneveld PSN: Parovka Headset: Tritton ax720 Motivatie: Het lijkt mij super vet wat ander CoD.nl-Lezers zoal kunnen. En ben van plan om de Titel van "Beste CoD.nl PS3 speler" in mijn prijzenkast te zetten( die nog leeg is ) En natuurlijk (beetje) lol maken.Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=173258 Wat ik ook nog even kwijt wil ALS ik mee mag doen, ik zal MIJN gameplay filmen en op mijn YT kanaal uploaden - Parovka | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Quote:
![]() Mijn Leeftijd: 18jaar | ||
| | |
| | #10 (permalink) |
| Naam: Dennis Willeboordse Leeftijd: 17 PSN: dwillebo Headset: Steelserie Reden: Ik wil graag meedoen omdat het me leuk lijkt om met andere cod.nl lezers te spelen HTML Code: www.youtube.com/dwillebo | |
| | |
| | #16 (permalink) |
| Join Date: 26 June 11
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | psn michael186b michael zieremans 29 headset jabra wrm aan toernooi meedoen. kijken of ik nog een beetje kan knalle want me laatste toernooi was modern warfare (veel plz mensen alvast en tot over een week ) |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Private | Mijn echte naam = Sander verplancke Mijn psn naam = BL3CK-TIG3R23 allemaal hoofdletters behalve de 2 Dries Mijn leeftijd = 14 jaar Mijn headset = altijd berijkbaar wand hij is niet draatloos een logitech Ik wil meedoen omdat ik wil kijken of ik echt zo Pro ben en omdat mijn oren ook wel wat rust willen door al die kleine schreeuwende kindertjes. |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Join Date: 26 June 11
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Naam:donny verwoert Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=173258 Psn:youngboy076 Leeftijd:15 Headset: wirreless bleuthooth headseat werkt perfect Waarom ik mee wil doen: ik vind mezelf goed en wil me aan jullie bewijzen en ik hou van uitdagingen Last edited by Ps3gamer; 26-6-2011 at 23:05. Reason: Was iets vergeten erbij te shrijven |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Join Date: 27 June 11
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Naam: Francisco Gomes Leeftijd: 21 Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=173258 PSN: FGomess Headset: Logitech F540 Motivatie: Het is altijd mooi om aan een toernooitje mee te doen en als er gezellige mensen zijn is het alleen nog maar beter! |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |