![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Sixys | Noob Goedendag. Ik ben Aschwin ben leader van het Gamert 1.6 squad genaamd Prominded. Een paar dagen terug zijn we vanuit SQ1 overgestapt naar Gamert. Hierbij heb ik de leader gevraagd of ik binnen gamert een counter-strike 1.6 team mocht beginnen. Dit is mij gelukt maar er zijn een paar eisen + vragen aan mij gesteld wat ik wil gaan doen met de clan. Read more on: : i3D.net Game Forums /clans-wars-cs-css/151187-g-prominded-zoekt-leden-voor-cs-1-6-team.html Nou daar is snel antwoord opgegeven. 1.veel wars spelen. 2.Motivatie vanuit mij plus de leden. 3.als team bewijzen aan gamert. 4.het tonen van motivatie en doorzettingsvermogen dat beloont wordt met een private server. Zelf stel ik ook een paar eisen aan de mensen die willen joinen. In het verleden heb ik problemen gehad binnen de clan simpel weg omdat het al te veel uit te hand was gelopen. Dit wil ik niet weer meer mee maken dus daar worden strikte regels voor getrokken. Mijn eisen en regels worden dan ook hieronder vermeld. Die hier onder vermeld worden. Eisen voor een trial te krijgen in het team. 1.Beschikken over Teamspeak3 2.Beschikken over Headset+Microfoon(standaard) 3.Nederlands/Belgisch maakt niet uit. 4.Gemotiveerde spelers met doorzettingsvermogen. 5.Over de leeftijd kan ik op moment zeggen 16+ aan het regelen of het lager kan rond de 14/15 jaar. 6.Liefst iets minderen spelers die iets willen leren. 7.Geen mensen de baas gaan doen. 8.Liefst zie ik het team jong met spelers rond de 16-17 en misschien 14/15. Regels binnen in de clan. 1.Is er ruzie meldt het aan de leader. 2.Neem de betrekkelijke speler mee zodat we er over kunnen praten. 3.Graag afmelden bij afwezigheid zodat we niet zonder speler zitten en we weten niet waarom.(anders wordt je misschien wel onterecht uit de clan geplaatst.) Alles binnen de clan wordt goed geregeld. Zouden er eventueel toch nog vragen zijn kun je me die altijd stellen. Vanuit het counter-strike 1.6 squad willen wij zelf rustig aan beginnen. Kennis maken met de spelers die willen joinen en natuurlijk de spelers met ons. Verder zijn er een paar dingen die je moet doen voor je kunt joinen. Deze worden uitgelegd op het moment dat je door je trial bent en dus officieel gamert kunt joinen. Daarbij verzoek ik jullie nog wat informatie waarbij je mij kunt contacten. Email: aschwinjwz @ live.nl (Without Spacebars) Steam: devilmaycry544 Ben je opzoek naar een clan en vindt je zelf dat je voldoet aan de eisen. Grijp je kans neem contact op en bewijs mij en de rest dat je eraan voldoet. Met vriendelijke groet Aschwin'Adriano Last edited by Elitharion; 29-5-2010 at 16:05. Reason: Protected e-mail Address against Spambots. |
| | |
| Sponsored Links |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |