![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Private Join Date: 01 October 08
Downloads: 20 Uploads: 0 ![]() | Ik zoek een active clan die dus regelmatig een war hebben, met active clan leden. Mijn skill is ongeveer med- Ik heb ook nog een gameserver ter beschikking. dus heb jij nog intressen in een member ? laat het me horen. Met vriendelijke groet, Jim aka 0wn3r |
| | |
| Sponsored Links |
| | #4 (permalink) |
| Private Join Date: 19 April 09
Downloads: 2 Uploads: 0 ![]() | Owner ik snap het niet helemaal Waarom wil je weg bij ons, bijna al onze members zijn weg gegaan omdat jij nooit online bent. Wij hebben heel veel dingen ingedachte die we willen veranderen, maar dat kan niet zonder jou: - De goede Server.cfg in de warserver zetten (die ik je al over de mail gestuurd heb). - Wij willen graag een Public Gungame in plaats van een Public Deathmatch (die links daarvoor heb ik je ook al gestuurd). - We willen graag een nieuwe template op de site (Esportive.net - Webdesign - Übersichts Seite). En ik heb nog 1 vraagje maar die zal ik nog wel een keer over Steam vragen. En aub wel dit beantwoorden (duidelijk). sWa. Quickpar www.shockwavegaming.nl |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |