![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| | schrijf ik maandelijks een rubriek over clans en hun games en organisatie enz. Ik ben nu op zoek naar een medal of honor clan die zou willen meewerken aan mijn rubriek. Ik heb gewoon wat inzicht in jullie clan nodig, wat screens van terwijl jullie gamen en dan ook nog enkele interviews die ik zou willen afnemen. In ruil daarvoor krijgen jullie gratis reclame op een binnenkort snelgroeiende game site, doordat ik jullie clan vernoem en bespreek. Read more on: : i3D.net Game Forums /clans-wars-moh/16078-clan-gezocht-ivm-interviews-etc.html Lijkt jullie dit wat? stuur dan een mailtje naar nicolai@jeugddeluxe.be. |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| I used to be the baus Banned Join Date: 07 December 03 Location: Mosae Trajectum
Downloads: 103 Uploads: 5 ![]() | Heb even de topic titel voor je aangepast, zodat mensen zien dat je niet op zoek bent om een clan te joinen maar een clan zoekt voor oa interviews af te nemen. Wel een goed idee, zoiets wilden we eerst ook met callofduty.nl doen. Moet alleen nog eens kijken hoe het het beste kan worden gedaan.
__________________ i3D Forums Super Moderator Forum rules / Forum regels Official winner of paintball 2009 & Biggest Spammer of 2008! |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Join Date: 06 January 08
Downloads: 2 Uploads: 0 ![]() | heb je geen msn ?? zoja jorgen_killerbee@live.nl |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |