![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 22 March 08
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Tijdelijk hebben we nog geen server, en ook nog geen .com domein, maar daar komt allemaal verandering in, als Eagle members krijgt ![]() Ook zoek ik nog een Co-Leader, enkele vereisten voor deze rang: Je moet goed engels kunnen, je moet verantwoordelijkheid, skills, ... hebben. Ook voor members: Geen talen vereisten, maar 't zou wel iets gemakkelijker zijn als je engels kunt, omdat de site engelstalig is, en dat je niet te veel moet vragen ivm. de site. Natuurlijk skills, zowel teambuilding, als sociaal zijn enzovoort. Denk je dat je je goed genoeg vind voor dit, mail me dan jasper_vd0@hotmail.com of check de website Eagle|» (aan de site word nog gewerkt). Read more on: : i3D.net Game Forums /clans-wars-moh/22822-team-eagle-zoekt-spelers.html Vragen ? Post het dan hier, zodat andere er misschien ook nog iets van opsteken. Last edited by Serenity; 22-3-2008 at 14:22. Reason: Even iets melden ivm. website |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Join Date: 22 March 08
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | 1 Game, MoH:AA Breakthrough, vereisten: MoH:AA, en een normale pc. En dan ofcourse, Breakthrough... Toch dacht ik erover om een muti-gaming divisie op te starten, maar eerst members dan ga ik er nog eens over denken... |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |