![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 11 September 10
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Read more on: : i3D.net Game Forums /clientside-technical-support-bc2/160186-server-oprichten.html ik wil voor battlefield bad comapny 2 een server oprichten maar mijn vraag is: moet ik nou mijn computer aan houden als ik weg ga of als ik aan het werk ben?. |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Friend of i3d! | Nieuw topic aangemaakt. Als je een vraag hebt, kun je in het vervolg het beste een nieuw topic openen, tenzij er een topic is waarin jouw vraag/probleem ook behandeld wordt. Dat was nu niet het geval. ![]() Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=160186 Om in te gaan op je vraag: als je je server 24/7 online wilt houden, ja, dan zul je je computer moeten laten draaien. Op het moment dat je je systeem uitschakelt gaat ook de server vanzelfsprekend offline. Dat is het nadeel als je zelf host bent. Overigens zal je systeem ook krachtig genoeg moeten zijn. Als je een eigen server wilt oprichten en hem voor lange tijd online wilt houden (dus ook als je niet achter je PC zit), dan kun je dat het beste uitbesteden. En daar is I3D uiteraard perfect voor. |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #4 (permalink) |
| Friend of i3d! | Als je je systeem uitzet, dan gaat je server offline. Je kunt best zelf host zijn, maar dan is de consequentie dat je als je je systeem uitzet, de server offline gaat. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=160186 Bij I3D kun je eventueel een server huren, dan heb je dat probleem niet meer. Zie: www.i3d.nl. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Corporal First Class Join Date: 28 September 08
Downloads: 70 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 4 | Quote:
![]() BFBC2 servers zijn ranked en kunnen alleen door zg pardners van EA worden geleverd.(verhuurt) | |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |