![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | LinkBack | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Private First Class |
Hallo, ik heb battlefield al 100 uur gespeeld en opeens begint hij af en toe zomaar vast te lopen daarom heb ik het spel opnieuw geinstalleerd, gepatched naar 1.41 maar als ik bf2 wil opstarten krijg ik telkens een foutmelding van: "Kan geen toegang tot het opgegeven apparaat, pad of bestand krijgen. Mogelijk hebt u geen toegangsmachtigingen voor het item." het zou super zijn als iemand met kan helpen want ik vind het schandalig dat ik er 25 euro heb voor neergelegd wat na 100 uur gamen al niet meer doet. Last edited by Blackshark; 20-12-2008 at 23:16. |
| | |
Best Answer - Posted by Blackshark |
|
Om precies te zijn gaat het dus om deze Helpdesk. Maak wel gebruik van de inhoudsopgave en kijk goed welk deel van het topic nuttig is, want je hoeft natuurlijk maar een bepaald deel uit te voeren. |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| De SuperFries Join Date: 12 February 06 Location: Friesland
Downloads: 14 Uploads: 0
Xfire: antisky ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Provided Answers: 2 |
Hoe zit het met je Firewall etc blokkeerd die het spel niet als je dan alt+tab doet zie je dan een kadertje met als je het programma wilt toestaan? Anders kijk je bij je Firewall als hij daar BF2 blokkeerd zoniet post het hier even kunnen we je verder helpen
__________________ Member @ |BWR| www.clan-beware.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Private First Class |
dat zal niet gaan want ik kom niet eens het spel niet iner staat trouwens wel een firewall.dll bestandje in de bf2 map PS: wtf hij doet et nu maar er staat in plaats van solospel allemaal button_6 enzodus ik denk ff dat ik em opnieuw installeer Last edited by AntiSky; 7-10-2008 at 17:27. Reason: posts samengevoegd |
| | |
| | #4 (permalink) |
Xfire: antisky ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Provided Answers: 2 |
Waar staat dat van button_6 dan? Oke dan wachten we de installatie even af!
| | |
| | #6 (permalink) |
Kun je trouwens ook iets duidelijker typen met leestekens, hoofdletters en duidelijk nederlands? Zo het word steeds vager je hebt bf2 helemaal verwijderd? En dan doe je de DVD erin dan installeer je hem en de verdwijnt direct?
| | |
| | #8 (permalink) |
| Moderator Join Date: 17 April 06
Downloads: 36 Uploads: 0 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Provided Answers: 18 |
Hoi Tiemo, Lees dit topic even goed door, en deïnstalleer BF2 zoals daar staat omshreven. Je kunt het waarschijnlijk niet allemaal meer doen, maar voer de stappen uit die je nog wel kan doen. Installeer daarna BF2 opnieuw. Laat even weten of het wel of niet gelukt is. Last edited by Blackshark; 8-10-2008 at 22:22. Reason: hyperlink vergeten te maken, heb ik even toegevoegd (--> zie 'dit'). :) |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Private First Class |
Sorry maat maar ik bedoelde dat als ik probeerde BF2 te uninstalleren sloot hij de uninstallatieproces zomaar af en blijft BF2 op de pc staan. Ik heb ook al geprobeerd om het te installeren want dat kon gewoon maar dan krijg ik precies hetzelfde probleem. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Super Moderator Join Date: 16 June 06 Location: Amersfoort
Downloads: 200 Uploads: 1 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Provided Answers: 160 |
Tiemo, probeer het volgende uit te voeren.
__________________ < | Nieuw op het forum? Lees dit eerst!| Problemen met Punkbuster? Lees dit eerst! | > Problemen/vragen via e-mail/PM worden niet beantwoord. |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Super Moderator Join Date: 16 June 06 Location: Amersfoort
Downloads: 200 Uploads: 1 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Provided Answers: 160 |
Wees even iets duidelijker, want in je startpost geef je aan dat je die melding krijgt bij het opstarten van BF2. Nu geef je aan dat BF2 dus eigenlijk niet geïnstalleerd kan worden? Je zegt dat je computer de installatie van BF2 'vanzelf cancelt', gaat dit nu gepaard met de melding 'Kan geen toegang tot het opgegeven apparaat, pad of bestand krijgen. Mogelijk hebt u geen toegangsmachtigingen voor het item.' of met iets anders? Of krijg je helemaal geen fout te zien?
__________________ < | Nieuw op het forum? Lees dit eerst!| Problemen met Punkbuster? Lees dit eerst! | > Problemen/vragen via e-mail/PM worden niet beantwoord. |
| | |
| | #14 (permalink) | |||
Downloads: 36 Uploads: 0 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Provided Answers: 18 | Quote:
Quote:
Quote:
| |||
| | |
| | #16 (permalink) |
Downloads: 36 Uploads: 0 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Provided Answers: 18 |
Als je midden in het spel zelf vastloopt zou het OF een temperatuur probleem kunnen zijn OF een power probleem. Je temperaturen kun je checken in je bios, direct je reset knop indrukken na de vastloper of met het programma EVEREST. EVEREST is een stuk uitgebreider. Als die allemaal goed zijn kan het nog aan je voeding liggen. |
| | |
| | #18 (permalink) |
Nu kan ik bijdehand doen en zeggen dat er in de helpdesk een link staat naar de NVidia site. Daarbij staat ook dat je eerst je drivers moet updaten............... Maar dat doe ik niet ![]() Start de laatste patch 1.41 nog eens en update al je drivers. |
| | |
| | #20 (permalink) |
Als je bij BF2 naar clientside en technical support gaat dan staat er bovenaan een helpdesk.
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |