![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #6 (permalink) | |
| 1st Lieutenant Moderator Call of Duty | Quote:
heb je de vuurmuur van xp ook uitstaan ? Even een nieuw account aanmaken voor test kan ook geen kwaad blijkt nu...
__________________ SZ-Clan Last edited by -=ACU=-TRIGGER; 5-10-2005 at 18:26.. | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Join Date: 7th October 2005 Location: in een pak
![]() | hoi ik heb ongeveer hetzelfde probleem als hidde, alleen kan ik niet eens een online account aanmaken, dan zegt hij al "the server has refused the connection". Ik heb: -namen opgegeven die onmogelijk al in gebruik zijn -verschillende e-mail adressen geprobeerd -een goed werkende online account van een vriend proberen op te zoeken -Battlefield +/- 8 keer opnieuw geinstalleerd -een kabel rechtstreeks gelegd van m'n router naar m'n computer -patch 1.2 geprobeerd (4x) en de server patch -patch 1.3 geprobeerd (2x) en de server patch -anti-virus uitgezet -xp firewall uitgezet -en alle combinaties van bovengenoemden iemand nog een idee......?????? Last edited by Appelsap; 7-10-2005 at 04:24.. |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| 1st Lieutenant Moderator Call of Duty | Quote:
Kan het zijn dat je IP geblokeerd is? Je kan eens testen om met een proxy een verbinding te maken. Is maar een gok. Hoewel ik het wel vreemd vind. Anders zit er niets anders op om een ticket aan te maken bij EA natuurlijk.
__________________ SZ-Clan | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Join Date: 7th October 2005 Location: in een pak
![]() | HIEP HIEP HOER A Eindelijk kan ik online!!!!! Zoals altijd was de oplossing logisch. Bladzijde 18 van het Battlefield boekje zegt welke TCP en UDP poorten open moeten staan in je router, en die stonden dus niet open..... en nog bedankt voor de snelle reactie Trigg3r |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |