![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Corporal Join Date: 9th October 2005 Location: Kerkrade
![]() | SOS SOS SOS!! Sinds een paar weken kan ik niet meer inloggen in het spel. Als ik het spel opstart en ik wil inloggen reageert BF2 niet meer ![]() weet iemand hoe dat kan??
__________________ ::DFC:: CoD 2 Public Rifle Server: 213.201.227.32:31010 CoD 2 CTF Public Server: 213.201.227.32:31000 Nu met 3 custom maps oa. Omaha, Moelingen en Powcamp!! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lt General Join Date: 29th July 2005 Location: Leiden, The Netherlands, Europe
![]() ![]() ![]() | Wat heb je zelf al uitgezocht, getest, gevonden, geGoogled en gezocht op dit forum?
__________________ <| Test je PC met nieuwe games! | Extreem handig | System specs |> Vragen? Geef voldoende info of druk eens op F5. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Corporal Join Date: 9th October 2005 Location: Kerkrade
![]() | bijna niet echt heel veel gevonden, wat de reden kan zijn, hoe je het oplost.
__________________ ::DFC:: CoD 2 Public Rifle Server: 213.201.227.32:31010 CoD 2 CTF Public Server: 213.201.227.32:31000 Nu met 3 custom maps oa. Omaha, Moelingen en Powcamp!! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lt General Join Date: 29th July 2005 Location: Leiden, The Netherlands, Europe
![]() ![]() ![]() | Vorige week had je het probleem ook. Ook gaf je in andere topics aan dat je ook wel eens problemen had met je drivers. In de tussentijd zijn er een aantal patches uit en, sorry hoor, maar je bent echt niet de eerste die niet kan inloggen en dt op het forum heeft gepost dus nogmaals het verzoek om goed te zoeken en te kijken of jouw probleem er enigszins mee overeenkomt.
__________________ <| Test je PC met nieuwe games! | Extreem handig | System specs |> Vragen? Geef voldoende info of druk eens op F5. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |