![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Private Join Date: 18th June 2006
![]() | Hoi, Ik heb pas het battlefield 2 deluxe edition gekocht, en op zicht draait het allemaal lekker. Ik heb een pentium D 930 processor, 1024 ddr2 ram en een asus en7600GT 256Mb videokaart. Maar bij de instellingen in het spel kan ik anti aliasing niet aanzetten. Telkens als ik 2x of 4x kies en ik druk op toepassen, dan zie ik dat ie gelijk weer uit staat. Zet ik mijn beeldscherm opties in windows op AA 8 of 16x enzo en anisotropic op 4x etc dan merk ik niks in de game. Ik blijf alles blokkerig vinden. Ik kan goed op de hoogste instelling en hoogste resoluties spelen maar AA slaat gewoon niet aan. Weet iemand wat ik moet doen? Alvast bedankt, Alex |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Corporal Join Date: 12th December 2005
![]() | als je AA aan hebt staan krijg je dit link : http://web.axelero.hu/pattila/hwoc/aavan.jpg en als je het niet aan hebt aan staan krijg je dit : http://web.axelero.hu/pattila/hwoc/aanincs.jpg ff wat screens van gta3 AA is bij bf2 een vrij veeleisende instelling die niet alle computers aan kunnen zoals misschien bij jouw het geval is |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Corporal | Hoe hoger de AA, hoe minder groot de kartelranden langs objecten. Zoals je in de GTA3 screenshots ziet van UndoX ![]() Ik heb AA zelf uitstaan met AMD Athlon 3500+ Processor 1024 MB RAM 7800 GT 256 MB VIDEO Met AA hoger dan dit gaat m'n game te sloom. Ik heb de graphics in het algemeen op hoog staan. |
| | |
| | #6 (permalink) |
![]() | Vreemd hoor, ik zou toch echt wel een goeie pc moeten hebben... pentium dual core, en ddr2 geheugen en een goeie videokaart. Ik kan AA wel aanzetten, maar het werkt niet. Ik zie geen verschil. De schaduwen zijn gekarteld, alles is gewoon blokkerig, zelfs op resolutie 1280x1024... echt heel vreemd!! |
| | |
| | #7 (permalink) |
| CL [NDA]-BF2 Join Date: 23rd September 2005
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Klopt, het aanzetten is een beetje lastig. Na een aantal keer gamerestart is het mij wel gelukt uiteindelijk. Alhoelwel... ""Vreemd hoor, ik zou toch echt wel een goeie pc moeten hebben... pentium dual core, en ddr2 geheugen en een goeie videokaart. "" ""pentium dual core"" Games zijn voor 99,8% singlethreaded, zo ook BF2. Verder is de Pentium D niet zo goed in games als de Athlon 64. ""ddr2 geheugen"" Na, und? ""en een goeie videokaart"" Wel goed, niet snel. Het is gewoon een midrange kaartje. Je moet echt niet verwachten dat die BF2 @high + AA draait. Hij kan het wel, maar dan krijg je een veel te lage framerate. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Super Moderator Join Date: 16th June 2006 Location: Noord-Holland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Provided Answers: 61 | Inderdaad. Toch erg frappant. De Nvdia kaart die jij hebt + je hele PC zou dat gewoon aan moeten kunnen. Ik denk dat je misschien drivers nodig hebt. Hieronder korte uitleg: DRIVERS UPDATEN HOE DOE IK DAT? Je weet je type videokaart. Nu moet je alleen nog de drivers zien te vinden. Ik heb heir drivers voor je, alleen voor Windows Xp of 2000. Neem aan dat die kaart daar alleen op kan. Mocht je andere nodig hebben, hoor ik dat wel. HIER kun je de drivers downloaden. 1) Ga naar je Apperaatbeheer ( via Start --> Configuratie Scherm --> Systeem --> Tabblad Hardware) 2) Vouw nu beeldscherm adapters uit ( dubbelklik erop) 3) Klik nu met je rechtermuisknop op je videokaart. Klik nu ''installatie ongedaan maken'' aan. 4) Nu zal Windows opnieuw opstarten. Doet hij dit niet automatisch? Help je computer dan even een handje ![]() 5) Download ook gelijk even de nieuwste Directx. De kun je HIER vinden. Nu zou je het toch echt Minimaal op 6* AA moeten kunnen spelen! Doet hij dit niet? Meld het dan even in je reactie ![]()
__________________ Problemen/vragen via e-mail/PM worden niet beantwoord. PSN: Deception123 |
| | |
| | #10 (permalink) |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Provided Answers: 61 | maar je zou het ook gewoon via Multiplayer moeten kunnen hoor....Waar je ook even op moet letten is, dat je wel een server joint met een goede lage Ping ![]()
__________________ Problemen/vragen via e-mail/PM worden niet beantwoord. PSN: Deception123 |
| | |
| | #11 (permalink) | |
![]() | Quote:
Dual core.. ja das wel lekker als je msn en xfire hebt aanstaan en met newsleecher aan het downloaden bent plus nog heerlijk soepel kan gamen online Met ddr2 bedoelde ik dus dat ik 1024 mb ddr2 heb, wat dus sneller is dan gewoon ddr 1024 mb. Plus heb ik een ultra low latency geheugen van corsair, dus dat zou allemaal wel goed moeten zijn. Midrange videokaart, ja als je elke week de nieuwste van het nieuwste koopt voor 500 a 600 euro wel ja, maar koop je iets nieuws dan is het alweer oud. Nee hoor, dit is een prima kaart en de hoogste resoluties en AA kan ie makkelijk aan op alle games, alleen slaat de AA niet aan in BF2. Maarja in elk geval toch bedankt voor je helpende reactie!!! ![]() Wat betreft mijn drivers, ik heb gelijk de nieuwste nvidia driverst geinstalleerd. Ik draai nu dus op versie 84.21 Daarom zeg ik, vreemd... alles zou goed moeten zijn. COD2 is bijvoorbeeld perfect!! Nou ja ik zie wel... met andere games doet ie het wel, het zal wel in bf2 zitten, misschien is de laatste patch wel ruk ofzo. De laadtijden van de servers zijn ook al gigantisch | |
| | |
| | #12 (permalink) |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Provided Answers: 61 | inderdaad. Heb je oms BF2 patch 1.3?? Dan kan dat het zijn! Er zijn namelijk erg veel problemen met die patch; Bijvoorbeeld ook dat je ineens de Ping van een server niet meer ziet. Probeer anders een reinstall en installeer dan alles behalve patch 1.3 Kijken of het dan wel lukt.....maar het blijft toch erg frappant.. ![]()
| | |
| | #13 (permalink) |
![]() | Ik heb de deluxe editie, dat is met de nieuwste patch en special forces, dus ik weet niet hoe ik de nieuwste patch eruit kan halen, het zit er standaard in Ik snap het niet hoor.. heb net alles uninstalled, en opnieuw geinstalleerd en ik heb mijn instellingen op 1280x1024 en op hoog kunnen zetten plus AA 4x aan. Maar alles is ok behalve AA, dat werkt gewoon niet. Bij COD2 doet ie het perfect... ik begin het zo een beetje een klote spel te vinden. Dat blokkerige is echt waardeloos |
| | |
| | #14 (permalink) |
![]() | Ik heb de deluxe editie, dat is met de nieuwste patch en special forces, dus ik weet niet hoe ik de nieuwste patch eruit kan halen, het zit er standaard in Ik snap het niet hoor.. heb net alles uninstalled, en opnieuw geinstalleerd en ik heb mijn instellingen op 1280x1024 en op hoog kunnen zetten plus AA 4x aan. Maar alles is ok behalve AA, dat werkt gewoon niet. Bij COD2 doet ie het perfect... ik begin het zo een beetje een klote spel te vinden. Dat blokkerige is echt waardeloos |
| | |
| | #15 (permalink) |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Provided Answers: 61 | Beste, Aan één bericht hebben we wel genoeg. Gaarne daarom niet dubbel te posten ![]()
| | |
| | #16 (permalink) |
![]() | Sorry, ik heb één keer op posten gedrukt, maar er kwamen 2 berichten. Kon de 2e niet verwijderen. Het zijn hele erge kartels.. net alsof de AA gewoon niet aanstaat. Heb al een mailtje gestuurd naar EA support. We wachten wel af. |
| | |
| | #18 (permalink) | ||
| CL [NDA]-BF2 Join Date: 23rd September 2005
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Quote:
).Dat een dual core handig is als je veel zut op de achtergrond draait ontken ik niet. Gaat je het echter om gameprestaties, dan heb je meer aan een Singlecore A64 als je alle zut netjes uit zet. GeForce 7600 GT is en blijft een midrange kaart. Leuk voor gamen, maar niet op de hoogste instellingen. BF2 op 1600*1200 met alles high kun je wel vergeten met zo'n kaartje. Dat leverd een niet-speelbare framerate op. (Naja, commander zijn gaat dan nog wel..) Dat je zegt dat de laadtijden lang zijn klopt. Je hebt immers gewoon te weinig werkgeheugen. Zeker als jij zegt dat je alles @high kunt spelen. Doe je dat, dan gebruikt hij nog meer RAM. En gezien je zegt dat je veel zooi open hebt op de achtergrond, zul je zeker meer dan 1 GB ram in gebruik hebben tijdens het gamen. En ja, dat merk je vooral in de laadtijden. 'k Heb niet voor niets 2 GB gekocht Quote:
| ||
| | |
| | #19 (permalink) |
![]() | CL2,5 PC5400 op 675Mhz... zou toch wel goed moeten zijn? Maaruh, ja ik denk er zeker aan nog maar een setje aan te schaffen. Ik wilde persé een Intel systeem omdat ik ze toch echt beter vind met zware berekeningen en grafische programma's zoals Autocad en audio bewerkingen etc. Zoals ik al zei gamen is een bijzaak. Hoewel het misschien NIET de ultieme gamer setup is mag ik toch echt wel verwachten dat ik een goed systeem heb. Het spel draait perfect op 1280x1024 (grotere resolutie kan mijn tft niet aan) en instellingen op high draait ie zonder te hakken. Heb wel een 10mbit verbinding, dus misschien helpt dat ook wel bij online gaming. Maar wat betreft het anti aliasing gebeuren... ik heb AA uitgezet en toen zag ik dat het eigenlijk toch best veel blokkiger is. Dus AA doet wel iets. Maar ik vind het zo vreemd dat bij 4x AA in Cod2 ik geen enkele blokjes effect zie en alles helemaal smooth is, maar bij BF2 zijn er toch wat randen blokkerig. Ik zal vanavond screenshots maken. Bij mijn beelscherm opties de AA op 8x of zelf 16x zetten maakt voor het spel niks uit, op de één of andere manier overruled het spel de windows settings van mijn kaart. Nou ja, ik kan nu in elk geval goed spelen, en die paar rafels moet ik dan maar aan wennen. |
| | |
| | #20 (permalink) |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Provided Answers: 61 | Er zit wel een verschil tussen 4* en 6* AA. Ik zie bij COD2 nog wel kartels, maar dat komt misschien omdat ik het spel op Directx7.0 speel. Maar als je verder geen problemen hebt, dan is het goed. Mooi dat het opgelost is trouwens
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |