![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 28 February 07
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Read more on: : i3D.net Game Forums /clientside-technical-support-bf2142/11801-help-2-problemen-met-battlefield-2142-a.html mijn specificatie`s zijn. *Ati X1300Pro videokaart.. *2x 250gb Western digital schijven. *Intel pentium 4 3,0ghz.. *AsusP5VD2-MX *1GB Kingston DDR2 Ps dat de pc om de haverklap opnieuw opstart ligt niet aan mijn cpu temp daar heb ik al naar gekeken... deze ligt rond de 50Graden.. Help.. AUB Groetjes pattrick |
| |
| Sponsored Links |
| | #5 (permalink) |
| Friend of i3d! | Hoeveel graden je videokaart is (en ook de rest van je hardware) kun je met een programma als Everest doen. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=11801 Ik denk overigens dat je videokaart niet al te goed is om het spel mee te spelen. Test dus ook eens met de Windows XP Game Advisor of het spel wel geschikt is voor je PC. P.S. Post een screen van de temps van al je hardware. Dus niet alleen je videokaart. Wij kunnen dan zien of het ook niet aan andere dingen kan liggen. Maar onhoudt: Upload je afbeeldingen via het forum, anders zien we straks allemaal kruisjes. |
| |
| | #6 (permalink) | |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Quote:
game advisor geeft dit dus aan>> ProcessorIntel Pentium 4 2999MHzDisplay CardATI RADEON X1300Memory1024MBOperating SystemMicrosoft Windows XPFree Disk Space58.24GBDisplay Card Memory256MBDisplay Driver Version6.14.10.6587DirectX Version9.0cOptical DriveCD/DVDSound CardHD Audio render verder moet ik nog even weten hoe ik die afbeeldingen kan uploaden.... | |
| |
| | #7 (permalink) |
| Friend of i3d! | Hm, als het goed is geeft de Game Advisor ook duidelijk aan of je het spel op je PC kunt spelen, ja of nee. Kijk daarom nog eens goed in de Game Advisor. Het hoort ergens te staan. Afbeeldingen kun je trouwens uploaden door een reactie te posten, vervolgens voor 'Beheer bijlagen' te kiezen, en dan het bestand van je PC of per URL te uploaden. |
| |
| | #8 (permalink) | |
Congratulations! Your computer has sufficient performance to run Battlefield 2142™! Note: The Game Advisor database does not currently contain specific graphics card feature requirements for this game (such as T&L support, pixel shader version, etc.). Please verify that your graphics card meets the requirements set by the publisher. My System Processor: Intel Pentium or AMD Athlon 1.7GHz Graphics Card: Display Adapter with 128MB memory Memory: 512MB Disk Space: 2.3GB Operating System: Microsoft Windows XP Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card | |
| |
| | #9 (permalink) |
| Veni,vidi,vici Join Date: 21 October 05 Location: Nederland / Holland - Noord-Brabant
Downloads: 18 Uploads: 3 ![]() Provided Answers: 3 | Test even je geheugen met http://www.memtest86.com/
__________________ Clan Tag: [WK] - WoestijnKonijn BF2 Stats Je PC is net zo snel, als je zwakste schakel in je PC. |
| |
| | #11 (permalink) | |
| Friend of i3d! | Ik denk dat de temperaturen van je hardware niet het probleem veroorzaakt. (Als dit ook de temps zijn na het gamen.) ![]() Denk meer dat je even de drivers van je hardware moet updaten. Bijvoorbeeld je videokaart. Lees onderstaande beschrijving eens door (die elders hier staat) om je videokaartdrivers te updaten. ![]() Quote:
| |
| |
| | #12 (permalink) | |
ik heb nu de nieuwe videokaart drivers er op en ik ga dit even proberen ik breng jullie zo snel mogelijk weer op de hoogte... thx voor de info eerst... | |
| |
| | #13 (permalink) |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Ik heb vandaag en vannacht extra lang gegamed, en 't was eerst wel goed. Na 2 uurtjes knalde hij weer uit en startte opnieuw op. Heb 't volgende eerst wel gedaan: andere videokaart drivers er op gezet; ik ben bang het de fout in m'n moederbord zit... Aangezien de hele tempratuur van de CPU op en neer knalt, en telkens een verschil van 10 graden aangeeft... Dit klopt volgens mij niet. Of hebben jullie nog suggesties? Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=11801 Mod-edit: Leestekens toegevoegd zodat iedereen je beter kunt begrijpen. Last edited by Blackshark; 3-3-2007 at 10:45. |
| |
| | #14 (permalink) |
| Veni,vidi,vici Join Date: 21 October 05 Location: Nederland / Holland - Noord-Brabant
Downloads: 18 Uploads: 3 ![]() Provided Answers: 3 | Vraag: Voor dat hij eruit knalt, wordt het beeld dan nog anders. B.v. rare blokjes, strepen of zo iets dergelijks?
__________________ Clan Tag: [WK] - WoestijnKonijn BF2 Stats Je PC is net zo snel, als je zwakste schakel in je PC. |
| |
| | #15 (permalink) |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Het is nu bijna half 3 in de nacht, en dit topic kan eindelijk gesloten worden. Het bleek mijn moederbord te zijn. Mijn chipset daarvan werd dus veels te warm; daardoor knalde de PC telkens uit en startte dus vanzelf op. Ik wil jullie allemaal in iederegeval super bedanken voor jullie hulp... Groetjes Fokker (pattrick) Mod-edit: Leestekend toegevoegd zodat iedereen beter kan begrijpen wat je bedoelt. Last edited by Blackshark; 3-3-2007 at 10:45. |
| |
| | #16 (permalink) |
Downloads: 18 Uploads: 3 ![]() Provided Answers: 3 | Dat hoop ik dat er nog garantie op je moederbord zit, en dat je met je nieuwe moederbord meer plezier mag hebben.
| |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://forum.i3d.net/clientside-technical-support-bf2142/11801-help-2-problemen-met-battlefield-2142-a.html | ||||
| Posted By | For | Type | Date | Hits |
| Clientside Technical support (BF2142) [Archief] - i3D.net Game Forums | This thread | Refback | 26-5-2007 18:14 | 2 |
| Clientside Technical support (BF2142) - i3D.net Game Forums | This thread | Refback | 9-5-2007 20:17 | 1 |
| New To Site? | Need Help? |