![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 14 August 07
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Het gebeurd zeer regelmatig dat ik opeens de andere kant uitkijk, soms is het 15 graden, soms 90 en soms meer. Het rare is dat het vooral voorkomt als ik op iemand wil schieten. Opeens lagged de boel dan, en schiet ik er zomaar naast (nee, heb niet gedronken op dat moment ). Het gebeurd zeker niet altijd maar toch regelmatig. Wil ik inzoomen, ik ZIE hem inzoomen, halve seconde later 'reset' de server me naar niet inzoomen, dat soort shit.Read more on: : i3D.net Game Forums /clientside-technical-support-bf2142/15414-rare-lag-problemen-met-bf2142.html Het zijn zeg maar hickups, exact hetzelfde had ik ook in BF2. Aangeien dat een oudere PC was gaf ik die de schuld maar op het ogenblik heb ik een flinke bak en nog steeds EXACT hetzelde. M'n verbinding is prima, ik heb geen packetloss en heb nog nooit problemen gehad met andere games/shooters. Heeft iemand een idee hoe dat op te lossen of is dit 'normaal' voor BF2142? |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| sapperdeflap Join Date: 24 January 06 Location: ede
Downloads: 13 Uploads: 0 ![]() | gebeurd het als je snel switched van bijvoorbeeld rockets naar standaard? heel vaak heb wil je dan ingezoomed herladen en hier kan het spel niet tegen. Switch snel even naar pistool en dan weer terug. Dan zie je dat je niet meer lagged en dat hij normaal herlaadt |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Corporal Join Date: 29 November 05 Location: Emmeloord
Downloads: 28 Uploads: 0 ![]() | Ik heb het zelfde probleem. Niet zo zeer in de gameplay, maar wel bijv als ik mijn kit aan het aanpassen ben nadat ik dood ben gegaan. Dan gooit ie me elke keer weer naar het squad scherm ![]() Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=15414 Denk dat het een 'standaard' bug is in 2142. Greetz Jos |
| | |
| | #4 (permalink) |
| sapperdeflap Join Date: 24 January 06 Location: ede
Downloads: 13 Uploads: 0 ![]() | dat gebeurd inderdaad ook vaak. Mijn vermoeden is dat het te maken heeft met de respawntijd. Zeker als de nieuwe beaconunlock is gedropped door je squadleader. Als je namelijk dood bent is het spel van mening dat je meteen moet kiezen waar je wil spawnen |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Corporal First Class Join Date: 06 March 06
Downloads: 76 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 1 | heb ik ook,bij mij is dat door het draadloze netwerk hier gekomen,al heb ik nog steeds een lage ping hier en download tegen de 800 kbs,dus dat staat voor mij gelijk aan een 6 mb vrebinding,dus waar dat nu inzit??????????? dan wil je iemand reanimeren en opeens sta je gewoon 3 meter verder dan diegene die je wou reanimeren,zou nou wel eens willen weten waar dat aan ligt Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=15414 MVG Bauer |
| | |
| | #6 (permalink) | |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Quote:
Ik kan haast 'voelen' of er iemand bij mij in de buurt is. En nogmaals mn verbinding is prima en mn PC is een E6700, 2GB, 2 raptor 150's en een 8800GTS-640, dus dat kan het niet wezen... | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Friend of i3d! | Als jij net als Bauer een draadloze internetverbinding hebt dan kan dat nog weleens de oorzaak zijn. Een draadloze internetverbinding is namelijk niet optimaal om mee te gamen. Want de verbinding tussen jou en de server kan heel makkelijk verbroken worden. Voorbeelden zijn de gekste dingen: mobiele telefoons, magnetrons en al dat soort apparatuur. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=15414 Wat je kunt proberen is om een server te joinen met een lage ping (als je dat nog niet gedaan had - liefst servers met een ping onder de 100 en als het kan onder de 50). Want dat kan voor jou al een heel stuk schelen. Mocht dat niet helpen dan ben ik zeer benieuwd of je ook problemen hebt in andere online spellen. Dus wel online spellen hè, geen singleplayer-games. Als je daar ook deze lagg-problemen hebt dan ben ik ervan overtuigd dat het je internetverbinding is. Edit: topic verplaatst naar een iets toepasselijker subforum. |
| | |
| | #8 (permalink) |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Ik speel alleen nog maar online games, voornamelijk MMO's. Ik sort servers altijd op <90 ping, normaal zit ik op 17-45 ofzo. Ik heb idd een wireless connect maar heb daar met andere games nooit last van, ben ook de enige op de router. Nogmaals, hardware-technisch is het allemaal wel ok. ALLEEN BF2/2142 zeuren. |
| | |
| | #10 (permalink) | |
Downloads: 76 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 1 | Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() : nou op hoop van zegen dan maar.MVG Bauer | |
| | |
| | #11 (permalink) | |
![]() ![]() | |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Friend of i3d! | Quote:
Maar... het kan wel "videokaart-gerelateerd" zijn. Hebben jullie de drivers voor je videokaart geüpdate? Zo niet, lees dan deze handleiding eens goed door. | |
| | |
| | #13 (permalink) |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | All relevante drivers zijn geinstalleerd, het is een cleane windows en nogmaals, heb het op 2 verschillende PC's. Het enige dat overeenkomst is (opvallend genoeg) het draadloze gebeuren maar goed, ik ga ervan uit dat er millioenen zijn met wireless, en die klagen ook niet. Bauer, heb jij toevallig een Asus router? |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Friend of i3d! | Draadloos-internet kan anders makkelijk de oorzaak van het probleem zijn hoor en zeker bij spellen als BF2 en BF2142. Heb je geen internetkabel of zo, die je even snel op je PC kunt aansluiten? Dan kunnen we namelijk ook uitsluitsel gaan geven. Want als blijkt dat BF2 goed werkt met die internetkabel, dan ligt het dus niet aan je internetverbinding. Maar als blijkt dat het probleem nog steeds voorkomt, dan moeten we een ander alternatief zoeken. |
| | |
| | #15 (permalink) | |
@ blackshark ben er zeker van dat het iets met de verbinding is enkel wat??????? want 3 maanden voordat ik de inboelelopstelling bij mij hier thuis anders stond met de kabel in de pc speelde had ik het niet,zelfs een dag voor dat ik die router kreeg had ik het niet,niets verandert sindsdien en toch nu die vreemde lag,terwijl ik speel met een lage ping,die verbinding is gewoon goed,maar mijn poorten staan nog op die kabel instelling,misschien moet ik daar iets veranderen..........zeg ook maar wat,maar waarom enkel bij bf2 en 2142 niet cod 2 of counterstrike????? dat vind ik dus zo vreemd MVG Bauer | |
| | |
| | #16 (permalink) | |
| Friend of i3d! | Quote:
| |
| | |
| | #17 (permalink) |
Downloads: 76 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 1 | heb ik gedaan geen last ( wat ik al dacht ) maar met mijn nieuwe pc en die 8800 GLS 640 mb moet ik eerlijk zeggen dat het wel minder is geworden,niet over maar minder,wat er nu stoort????? alleen de pc moet naar boven,kan niet anders..helaas Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=15414 MVG Bauer |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Friend of i3d! | Dan kan het misschien aan je overige PC-specificaties liggen. Misschien dat je videokaart al zwak was, maar door de upgrade niet meer, en dat er dus nu andere hardware-onderdelen zijn die nog zwakker zijn. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=15414 Wat voor voeding heb je trouwens? Het kan ook zo zijn dat je een slechte of een te zwakke voeding hebt. Een 8800GTS 640MB heeft een krachtige voeding nodig, zeker als deze volledig belast wordt. |
| | |
| | #19 (permalink) |
Downloads: 76 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 1 | dacht een 550 W silent coolermaster,zeker weten doe ik het niet heb die kast nog maar 7 uur,maar 1 ding weet ik wel,het is een grote vooruit gang die E6600 Quadcore,draait als |
| | |
| | #20 (permalink) |
Downloads: 76 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 1 | nou ik weet wel zeker dat het draadloos stoort en dat je daar die lag van hebt,zit weer gewoon aan het draadje totaal geen probleem meer,wat een zooi dat draadloze gebeuren Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=15414 bauer |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |