![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Corporal | ik heb crysis wars, en ik vind het een aanrader. maar, ik zat met een probleempje. mijn menu Schokt zo erg dat wil je niet weten. opstarten van spel duurt heel lang en schokt als de pest. en als ik het spel speel, loopt alles Perfect! maar nu nog iets, als ik mijn kwaliteit een beetje hoog zet, gaat hij heel erg laggen. hij schokt niet ofzo, maar loopt gewoon heel langzaam, ik denk dat dat de fps inhoud? maarja zou iemand een verklaring kunnen afleggen hoe dat kan? en wat ik eraan kan doen? Read more on: : i3D.net Game Forums /clientside-technical-support-crysis-wh/51209-crysis-wars-loopt-niet-soepel.html Mijn pc specs: amd athlon x2 dual core 3800+ 2.30 ghz 2 gb ram 800 mhz msi Rx2600xt diamond 512 mb Groetjes loentjah (ik kan eventueel een filmpje maken) |
| | |
Best Answer - Posted by Markicks |
Zet AA (alliasing) x8 eens uit, want dat kan jou ATi 2600 kaartje geen eens aan. Je zult merken dat het daarna stukken beter loopt. ![]() Misschien zul je de drivers moeten updaten om het probleem met het menu te verhelpen. Kijk voor de meest recente drivers in mijn handtekening. |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Super Moderator Join Date: 23 September 05 Location: Ommen
Downloads: 91 Uploads: 136
Xfire: Markicks ![]() Provided Answers: 316 | Met die PC kun je helaas Crysis Warhead niet erg hoog spelen. Daarvoor is betere hardware vereist. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=51209 Over het schokken heb ik zo geen idee, heb je al een herinstallatie geprobeerd?
__________________ i3D.net Super Moderator ![]() All your Battlefield news right here!" system setup | latest drivers | game troubleshooter | forum rules | movie collection |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Corporal | ik speel hem op 1280x768 ofzo? als ik dan alles op Good visuals zet+ alliasing x8 gaat hij raar lopen? (gaat hij wel goed lopen op een: -amd athlond dual core 3.0 ghz -3 gigh 800 mhz -Same video kaart?) over dat menu, kan je niet veranderen via instellingen in game en, ik had het bij, crysis/crysis warhead en crysis wars. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=51209 dus lijkt me niet aan het spel te liggen (echte crysis fan he )groetjes |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Super Moderator Join Date: 23 September 05 Location: Ommen
Downloads: 91 Uploads: 136
Xfire: Markicks ![]() Provided Answers: 316 | Zet AA (alliasing) x8 eens uit, want dat kan jou ATi 2600 kaartje geen eens aan. Je zult merken dat het daarna stukken beter loopt. ![]() Misschien zul je de drivers moeten updaten om het probleem met het menu te verhelpen. Kijk voor de meest recente drivers in mijn handtekening.
__________________ i3D.net Super Moderator ![]() All your Battlefield news right here!" system setup | latest drivers | game troubleshooter | forum rules | movie collection |
| | |
| | #5 (permalink) | ||
| Friend of i3d! | Quote:
Quote:
Probeer in eerste instantie, zoals collega Markicks al zegt, de AA uit te zetten, want dat kan jouw videokaart/systeem nooit aan. Je zult zien dat de framerate al een stuk beter zal zijn. Verwacht btw niet al te hoge framerates in Crysis, aangezien het spel in tegenstelling tot jouw PC behoorlijk zwaar is. | ||
| | |
| | #6 (permalink) |
| Corporal | oke, ik heb het gevonden. ik heb die updates is gedaan, en ik moet zeggen Hardstikke bedankt voor de info, het menu werkt nu Eindelijk na al die irritatie ![]() maar, nu wat anders, mijn videokaart? bij de winkel zijden ze dat het een Hardstikke goed ding was en dat hij alles kon draaien, dat het een echte Game kaart was? ik heb nu tog geen miskoop gedaan he? crysis loopt prachtig, voor mijn scherm de hoogste resolutie (1280x1024 ) maar als ik de AA aanzet, je hebt gelijk dan gaat het mis.Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=51209 ik had gevraagt bij de winkel om een echte game kaart. hier de Specs van mij kaart: [ Hardware.Info ] - MSI RX2600XT-Diamond-512 [RX2600XT-Diamond-512] (en sorry voor de late reactie) nogmaal hardstikke bedankt groetjes |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Friend of i3d! | Geadviseerd is om de volgende keer eerst navraag te doen op fora (zoals hier) voordat je hardware gaat aanschaffen. In PC-winkels geven ze je vaak onjuiste informatie. In dit geval is jouw videokaart namelijk geen échte game-kaart. Hij is ook niet slecht, maar zeker niet in staat om alle games voluit mee te spelen. (Of had je misschien gezegd dat je een kaart rond de 100 euro (en niet meer) wilde? In dat geval wordt het verhaal al iets anders (dan zoeken ze gewoon de beste kaart voor dat budget uit).) Hoe dan ook; wil je Crysis echt voluit spelen dan zul je een nog krachtigere kaart moeten aanschaffen. Let wel; Crysis is (althans dat vind ik) een 'uitzonderlijk geval' t.o.v. de overige hedendaagse games, omdat Crysis een behoorlijk zwaar spel is en veel problemen vertoond op een groot aantal systemen (en dat zijn dan niet eens de slechtse, zie jouw geval). Daarmee wil ik dus zeggen dat je best andere games goed zou kunnen spelen, maar nogmaals voor het 'echte werk' kun je beter aan een krachtigere kaart beginnen. Zoals ik je elders al vertelde, adviseer ik je om hierover meer informatie te vragen in ons Hardware-gedeelte (mocht je dit wenselijk vinden). Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=51209 Ik heb je topic tot zover op Answered gezet. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://forum.i3d.net/clientside-technical-support-crysis-wh/51209-crysis-wars-loopt-niet-soepel.html | ||||
| Posted By | For | Type | Date | Hits |
| i3D.net Game Forums - powered by i3D.net Gamehosting | This thread | Refback | 25-2-2009 23:06 | 1 |
| New To Site? | Need Help? |