![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| | ik heb thuis staan een amd Atlone 64 x2 dualcore 3800 plus. 2.00 GHz 896 mb staan. en wil daar graag crysis op spelen. ik heb een mooie videokaart gezien maar ik weet niet zeker of die snel genoeg is. want ik wil crysis op zijn hoogst spelen. de videokaart heet Radeon HD3870 512 mb en dan wil ik ook 4 gig aan ram er bij kopen. is de kaart snel genoeg !!! zo niet zou je dan voor mij eentje op wille schrijven die het wel aan kan. ik geef 180 euro uit aan een videokaart. Read more on: : i3D.net Game Forums /clientside-technical-support-crysis/30007-video-kaart-crysis.html groetjes roberto |
| | |
Best Answer - Posted by Blackshark | ||
|
Wellicht een wat oud topic, maar misschien nuttig voor de topicstarter: Quote:
In ieder geval zijn kaarten als de HD4850, HD4870, 9800GTX etc. prima instaat om Crysis op full-frames te spelen op maximale instellingen. Kaarten uit de 8-serie van Nvidia of 3xx-serie van Ati echter wat minder... Quote:
Aangezien je Crysis op Very High wilt spelen en een niet al te groot budget hebt raad ik je de Radeon HD4850 aan. Voor nog wat betere prestaties heb je al een HD4870, deze is absoluut instaat om Crysis op de hogere breedbeeldresoluties op maximale instellingen te draaien. HD4870 Zie: Azerty Hardware De kaart kost ruim 200 euro, het is weliswaar wat hoger dan je budget maar het is zeker een kaart met een perfecte prijs-/prestatieverhouding integenstelling tot de rest... HD4850 Zie: Azerty Hardware Prima kaart, zeer goedkoop te krijgen (ruim 150 euro) voor de prestaties die de kaart levert. Enige nadeel is je CPU: deze is te langzaam om Crysis op Very High te spelen, laat staan om de HD4850 of HD4870 bij te houden. Als je één van deze twee kaarten aanschaft zul je dus een aardige bottleneck krijgen. Natuurlijk kun je ook voor een Nvidia-kaart gaan, maar dit raad ik je niet aan aangezien Ati op dit moment kaarten heeft met een betere prijs-/prestatieverhouding. Mijn advies: upgrade niet alleen je GPU (grafische kaart), maar ook je CPU als je Crysis per se op maximale instellingen wilt spelen. Maar alleen voor Crysis zou ik het niet doen, dat is wat zonde van je geld in mijn ogen. |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Corporal First Class Join Date: 17 December 05 Location: brabant
Downloads: 103 Uploads: 0
Xfire: Screamingeagles ![]() Provided Answers: 2 | er is geen enkele kaart op dit moment die crysis met de hoogste settings met een fatsoenlijke fps kan draaien, je zult je settings dus altijd naar beneden moeten bij stellen.crysis is nvida gebaseerd spel dus dan als je het alleen voor crysis doet zou ik en nvidia kaart nemen ,check wat benchmarks op div forums kun je het zelf zien |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) | ||
| Friend of i3d! | Wellicht een wat oud topic, maar misschien nuttig voor de topicstarter: Quote:
In ieder geval zijn kaarten als de HD4850, HD4870, 9800GTX etc. prima instaat om Crysis op full-frames te spelen op maximale instellingen. Kaarten uit de 8-serie van Nvidia of 3xx-serie van Ati echter wat minder... Quote:
Aangezien je Crysis op Very High wilt spelen en een niet al te groot budget hebt raad ik je de Radeon HD4850 aan. Voor nog wat betere prestaties heb je al een HD4870, deze is absoluut instaat om Crysis op de hogere breedbeeldresoluties op maximale instellingen te draaien. HD4870 Zie: Azerty Hardware De kaart kost ruim 200 euro, het is weliswaar wat hoger dan je budget maar het is zeker een kaart met een perfecte prijs-/prestatieverhouding integenstelling tot de rest... HD4850 Zie: Azerty Hardware Prima kaart, zeer goedkoop te krijgen (ruim 150 euro) voor de prestaties die de kaart levert. Enige nadeel is je CPU: deze is te langzaam om Crysis op Very High te spelen, laat staan om de HD4850 of HD4870 bij te houden. Als je één van deze twee kaarten aanschaft zul je dus een aardige bottleneck krijgen. Natuurlijk kun je ook voor een Nvidia-kaart gaan, maar dit raad ik je niet aan aangezien Ati op dit moment kaarten heeft met een betere prijs-/prestatieverhouding. Mijn advies: upgrade niet alleen je GPU (grafische kaart), maar ook je CPU als je Crysis per se op maximale instellingen wilt spelen. Maar alleen voor Crysis zou ik het niet doen, dat is wat zonde van je geld in mijn ogen. | ||
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |