![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Private Join Date: 20 March 09 Location: Noord - Brabant
Downloads: 0 Uploads: 0
Xfire: martijntjuhhkiller ![]() Provided Answers: 1 | Ik zit me al een tijdje te vervelen in de sandbox editor, omdat de loadings zo erg langzaam gaan. Dus als ik een nieuw landje maakt, doet hij dat gewoon, totdat ik naar de option 'View Database' ga om wat spullen zoals auto's en bommen (vooral) te krijgen in me search list zodat ik ze in de map kan plaatsen. Maar als ik op View Database klikt gebeurt er iets vreemd. Het scherm flikkert 1 keer wit en dan is het gewoon weer normaal beeld, maar als ik dan iets aanklik in de Database View wat ik in mijn search list wil hebben, sluit opeens de Sandbox Editor af. Dit probleem heb ik al een tijdje, en ik heb van alles geprobeert, op patch 1.0 doet hij het niet, 1.1 en 1.2 ook niet. Ook heb ik de Sandbox Editor al een keer opnieuw geinstalleerd en ook een keertje heel Crysis, maar het probleem blijft zich voordoen. Voor dit probleem werkte alles wel goed, maar dat was voor de crash van mijn pc, met ong 10-15fps-.-. Toen had ik een Pentium 4, 1gb geheugen en een GeForce 7300LE 256mb en Windows XP, na de crash moest mijn videokaart, moederbord en processor worden vervangen. Moederbord had scheuren in zich Processor had kortsluiting door moederbord. Videokaart wilde ik gewoon voor betere prestaties. Nu heb ik dit systeem: Systeem: Windows Vista 64-bit SP1 (legaal) Videokaart: NVIDIA GeForce 9600GT 512mb+HDMI Moederbord: Intel Asrock 945GCM-S mini-ATX Processor: Intel Core 2 Duo 7300 @ 2.66ghz Geheugen: 1gb DDR2 667mhz , een beetje weinig, ik ben aan het werken voor 4GB, 2x2gb 667 dual channel support 300W power supply, ook best laag, maar mijn pc haalt de 220W nog niet eens tijdens het gamen. Tijdens het spelen heb ik nu ongeveer 25-40FPS met DX10 High - 1184 - 768 Maar het schokt nogal erg tussen de FPS Read more on: : i3D.net Game Forums /clientside-technical-support-crysis/61411-crysis-sandbox-crash.html Ik hoop zo voldoende informatie te hebben gegeven en ik zou graag een antwoord willen krijgen dat mij hieruit zou kunnen helpen. Alvast bedankt, Greetz Martijntjuhh |
| | |
| Sponsored Links |
| | #3 (permalink) |
| Super Moderator Join Date: 23 September 05 Location: Ommen
Downloads: 91 Uploads: 136
Xfire: Markicks ![]() Provided Answers: 316 | Ik zou toch eerst even kijken of het probleem zich nog steeds voordoet met 4Gb geheugen aangezien Sandbox aardig veel geheugen nodig is (Crysis zelf ook natuurlijk).
__________________ i3D.net Super Moderator ![]() All your Battlefield news right here!" system setup | latest drivers | game troubleshooter | forum rules | movie collection |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Private Join Date: 20 March 09 Location: Noord - Brabant
Downloads: 0 Uploads: 0
Xfire: martijntjuhhkiller ![]() Provided Answers: 1 | is goed, maar dat duurt nog wel even, trouwens, geheugen is toch gewoon inplugge die kaartjes en klaar? |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Super Moderator Join Date: 23 September 05 Location: Ommen
Downloads: 91 Uploads: 136
Xfire: Markicks ![]() Provided Answers: 316 | Ja hoor, let erop dat je het bankje goed aandrukt zodat de witte pinnetjes naar binnen schieten.
__________________ i3D.net Super Moderator ![]() All your Battlefield news right here!" system setup | latest drivers | game troubleshooter | forum rules | movie collection |
| | |
![]() |
| Tags |
| sandbox crash crysis |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |