![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 17 July 09
Downloads: 131 Uploads: 0 ![]() | melding. Ik heb Windows Vista 32 bit,op een andere computer die Windows XP heeft en minder snel is doet hij het gewoon goed ik heb ook de hotfix geinstaleerd Kan iemand mij zeggen wat ik moet doen. |
| | |
Best Answer - Posted by Blackshark |
|
Download en installeer eerst deze en daarna deze patch. Die eerste is patch 1.01 (die dien je dus eerst te installeren), de tweede is een hotfix wat een aantal problemen met het spel onder Windows Vista verhelpt. Probeer daarna om het spel opnieuw op te starten. Eventueel kun je de overige patches nog installeren. |
| Sponsored Links |
| | #4 (permalink) |
| Friend of i3d! | Download en installeer eerst deze en daarna deze patch. Die eerste is patch 1.01 (die dien je dus eerst te installeren), de tweede is een hotfix wat een aantal problemen met het spel onder Windows Vista verhelpt. Probeer daarna om het spel opnieuw op te starten. Eventueel kun je de overige patches nog installeren. |
| | |
| | #5 (permalink) |
Downloads: 131 Uploads: 0 ![]() | Nog bedankt voor de goede tips ik heb het spel als administrator geinstaleerd en de patches en hotfix gedownload en nu kan ik het spel spelen alleen moest ik het spel starten in het programma zelf op de harde schijf want het start niet zelf als je de schijf in de drive stopt,nogmaals hartstikke bedankt. Read more on: : i3D.net Game Forums /clientside-technical-support-frontlines/64031-probleem-met-instaleren-en-opstarten-van-frontlines-fuel-war-op-windows-vista.html groetjes , P.Schoenmakers |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Friend of i3d! | Mooi dat het probleem verholpen is, dan staat deze op Answered. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=64031 Nog even wat over het 'probleem' wat je nu hebt (bij het starten van het spel). Het is mogelijk dat je de functie Automatisch afspelen in Windows niet hebt ingeschakeld of op een zodanige manier hebt geconfigureerd dat alleen spellen niet automatisch worden uitgevoerd (dus dat er geen splash-screen of autorun verschijnt). Lees daarom het onderstaande door en voer het uit; wellicht dat het spel daarna weer naar behoren functioneert.
|
| | |
| | #7 (permalink) |
Downloads: 131 Uploads: 0 ![]() | hallo,de instellingen staan goed maar op de site van de RHQ waar het spel vandaan komt geven ze zelf aan dat er voor Vista geen autorun op disc 2 staat,bij alle andere spellen e.d. wordt er automatisch opgestart. Ik heb nu een snelkoppeling gemaakt en start het spel hiermee,geen probleem bedankt |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Friend of i3d! | Klopt, Autorun start vaak op d.m.v. één bepaalde disc. Snelkoppeling maken is inderdaad een goede oplossing.Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=64031 Veel plezier met gamen! Last edited by Blackshark; 1-8-2009 at 21:29. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |