![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Private Join Date: 24 August 09 Location: belgië Oost-Vlaanderen
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 1 | Hoe het gaat: -Ik start het spel op mijn pc op.(windows XP) -Hierna haal ik de cd-rom er uit. -Men broer gebruikt de zelvde cd-rom om het spel op zijn pc(laptop windows vista) op te starten. - ik of men broer start een game en de andere joint. En men broer "verliest" op een gegeven moment(rond 3.30 min.) ----------- Het is well zo dat ik de echte cd key gebruik en men broer niet. dus hebben we cd keys gewisseld en toen verloor ik. we hebben ook ander serials gebruikt. maar tervergeefs altijd het zelvde probleem. ---------- Ik heb wel de collectors edition(men broer ook want heet is het zelvde spel Read more on: : i3D.net Game Forums /clientside-technical-support/154190-lord-rings-bfme-lan-probleem.html weet iemand wat het probleem is, of het antwoord hierop ? mvg,darkdudefly
__________________ ![]() psp's omgebouwd : - psp-1000 x 3 ![]() - psp-2000 x 2 |
| | |
Best Answer - Posted by Suavemente1974 |
| Als ik goed begrijp, word er een serial gebruikt voor om samen te spelen, en wie met die serial speelt verliest telkens? Dan raad ik aan dat jij of je broer die spel ook gewoon koopt, zodat je dan geen serial hoeft te gebruiken. Dan zou het probleem opgelost zijn. Want nu kunnen wij je niet helpen omdat we geen serials en cracks (illegaal) ondersteunen. |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Dirty Harry | Als ik goed begrijp, word er een serial gebruikt voor om samen te spelen, en wie met die serial speelt verliest telkens? Dan raad ik aan dat jij of je broer die spel ook gewoon koopt, zodat je dan geen serial hoeft te gebruiken. Dan zou het probleem opgelost zijn. Want nu kunnen wij je niet helpen omdat we geen serials en cracks (illegaal) ondersteunen.
__________________ Our most basic instinct is not for survival but for family. Most of us would give our own life for the survival of a family member, yet we lead our daily life too often as if we take our family for granted. ~Paul Pearshall |Forum regels[NL] | Forum rules [EN] | The Catalyst Trailer | CASTLE OF GLASS | Hell March 3 | |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #4 (permalink) |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 1 | ok, ik bergrijp het helemaal. Het was gewoon omdat ze op een ander forum(weet niet welk, meschien zie ik het in men geschiedennis.) zijden dat het legaal was om een 2de cd key de "hebben" als het voor locaal gebruik binnen de fammilie is. dus zeker voor network play. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=154190 In iedergeval bedankt voor te antwoorden. MVG, Darkdudefly.
__________________ ![]() psp's omgebouwd : - psp-1000 x 3 ![]() - psp-2000 x 2 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Friend of i3d! | Dat kan misschien wel kloppen, maar per saldo heb je er niets aan, want je kunt nog steeds niet spelen. ![]() Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=154190 Topic staat op Answered, succes in ieder geval. |
| | |
| | #6 (permalink) | |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 1 | Quote:
__________________ ![]() psp's omgebouwd : - psp-1000 x 3 ![]() - psp-2000 x 2 | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Dirty Harry | Tegen jou Darkdude , maarja ik hoop dat we je voldoende geholpen hebben.
__________________ Our most basic instinct is not for survival but for family. Most of us would give our own life for the survival of a family member, yet we lead our daily life too often as if we take our family for granted. ~Paul Pearshall |Forum regels[NL] | Forum rules [EN] | The Catalyst Trailer | CASTLE OF GLASS | Hell March 3 | |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |