![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Private | Hetgeen waar het waarschijnlijk aan heeft gelegen is dat ik een paar dagen geleden een paar downloads heb gedaan. Het waren veilige downloads. Ik heb na deze downloads problemen gekregen met de game. Hierna heb ik de bestanden op mijn harde schijf voor de helft verwijderd, er is nu dus nog 50% van het geheugen vrij, en nog steeds heb ik dit probleem (de downloads zijn ook verwijderd). Read more on: : i3D.net Game Forums /clientside-technical-support/173223-raar-gamingprobleem.html Het vreemde is dus dat ik na de downloads niet meer goed kom spelen, en dus vraag ik jullie of het probleem daar kan liggen. Ik maak gebruik van een draadloos PCI netwerk, en een kabel trekken is niet mogelijk, dat had ik allang uitgeprobeerd als dat had gekund .Hopelijk is er een (simpele) oplossing... Roydie |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| i3D news team Join Date: 04 June 08 Location: Zuid-Limburg
Downloads: 89 Uploads: 3
Xfire: steven543 ![]() ![]() ![]() ![]() Provided Answers: 62 | Heb je dit maar met een spel of met meerdere games? Misschien handig om je specs te vermelden en om welke game(s) het gaat.
__________________ Battlefield 4 HQ Nederland - BF4HQ.NL i3D.net network: Call of Duty.nl Co-Editor in chief | Battlefield3.eu / Battlefieldheroes.net Editor | MedalofHonor.nl ![]() # Battlefield3.eu Twitter! # Twitter / StevenW.net - My blog # Battlelog |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #4 (permalink) |
Xfire: steven543 ![]() ![]() ![]() ![]() Provided Answers: 62 | Post eens de specificaties van je PC?
__________________ Battlefield 4 HQ Nederland - BF4HQ.NL i3D.net network: Call of Duty.nl Co-Editor in chief | Battlefield3.eu / Battlefieldheroes.net Editor | MedalofHonor.nl ![]() # Battlefield3.eu Twitter! # Twitter / StevenW.net - My blog # Battlelog |
| | |
| | #6 (permalink) |
Xfire: steven543 ![]() ![]() ![]() ![]() Provided Answers: 62 | Doe eens Windows toets (vlaggetje..) + R Dan typ je in het schermpje (Openen) de letters DXDIAG en klik je op OK. Die info post je hier even zodat we verder kunnen kijken.
| | |
| | #8 (permalink) |
| ik heb ook een netwerk probleem ik speel het spel battlefield badcompany 2 op the pc en ik heb een hoogen ping rond de 250 of zo dat is meestal als ik beging te spele in server naa een tijdje gaat het omlaag naar 170 of zo maar ja dan krijg ik na een min of zo een bericht (Sry CrazyPhen your ping is higher then 250 cya) terwel me ping dan al gezakt is O.o en ook geen lag meer had. ik heb gekeken of ik meer internet snelhied ken krijgen uit dit kut dorpje van me maar nee ik heb het maximaal en dat is ( mijn download snelheid is 3.50 upload is 0.30 Mbps die upload van me is gewoon veel te laag mijn vraag is om dat te versnellen. ik heb een modem van kpn een experia box internet plus bellen en dan ook nog eens 2 pc aan gesloten zoon soort dus http://1.bp.blogspot.com/_zVlyLwGlx2...riatg789vn.gif is er een manier om het zo intestellen bijvoorbeeld dat ik 70% heb en die andere pc 30% . Iemand die ik online kent stel dit voor me aan maar ik weet niet ik heb ook gehoord van game routers ik hoop voor wat advies | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Iemand die ik online kent stel dit voor me aan maar ik weet niet ik vergat het te laten zien wat ik bedoelde lol Killer 2100 dit stelde die vriend aan voor mij maar ik weet nie | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Join Date: 26 June 11
Downloads: 1 Uploads: 0 ![]() | Het product opzich zal best wel werken maar als ik het goed lees dan helpt het niet echt in jouw geval. Het enigste wat het dus eigenlijk doet is al het andere wat gebruik maakt van je internet verbinding knijpen zodat je "maximaal" aan i net verbinding overhoud voor je spel. Maar ik geloof niet dat als je verbinding op telegraafpaal snelheid zit om t zomaar te noemen dat je nu ineens een sneller dan t licht verbinding zal krijgen. Als je begrijpt wat ik bedoel ;-) T enigste wat je 1st is zou kunnen doen is zelf alles wat je internet verbinding gebruikt afsluiten(indien mogelijk) en is kijken wat er gebeurt als je dat hebt gedaan. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=173223 Dit alles is mijn bescheiden idee/mening |
| | |
| | #11 (permalink) |
| hallo phantom27 ik denk dat ik wel weet hoe ik alles kan sneller maken ik heb effe gekeken bij mijn buren zij hebben de zelfde modem als ik alles het zelfde en ook hoe het is ingesteld er was aleen 1 ding anders ik heb ADSL zij hebben VDSL ik ben wezen kijken op internet en ik kwam tot de conclusie dat VDSL 3x sneller is ik vond het al raar dat hun snellere verbinding hadden vergeleken met mij dus jah ik heb een oplossing ken maar 1 ding zeggen tegen me zelf en dat is NOOB en over die killer 2100 wel mooi ding maar idd heb er niet veel aan ken je net zo goed een goede pc van kopen of samen laten stellen phantom27 zegt: Maar ik geloof niet dat als je verbinding op telegraafpaal snelheid zit om t zomaar te noemen dat je nu ineens een sneller dan t licht verbinding zal krijgen. zal wel leuk zijn | |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |