![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Friend of i3d! | Read more on: : i3D.net Game Forums /clientside-technical-support/45363-problemen-met-gta-iv-lees-dit-eerst.html
|
| | |
Best Answer - Posted by Blackshark |
| Correct, wij mogen je niet helpen met gedownloade games. Mocht je het probleem nog steeds ondervinden met de door jou gekochte versie, dan kun je altijd hier terecht. |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Staff sergeant | Ik krijg telkens het probleem dat RGSC.exe niet aanwezig is, terwijl ik het wel gewoon geupdate heb zoals dat in de readme stond. Ik heb 'm wel gedownload gekregen. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=45363 Bishy
__________________ ''Bescheidenheid is een kenmerk van grootheid'' - Bishop |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| meow! Join Date: 21 December 06
Downloads: 301 Uploads: 8
Xfire: h0us3cat ![]() Provided Answers: 53 | dan ga hem maar eens kopen en kom dan terug.
__________________ Coolermaster: HAF X, Asus P6T SE, Intel Core i7 CPU 920 @ 4.0GHz, Corsair 6 GB DDR3 @ 1333MHz, Sapphire Vapor-X HD5870 1GB, OCZ Vertex Turbo 60Gb SSD, Win 7 x64 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| i3D news team Join Date: 04 June 08 Location: Zuid-Limburg
Downloads: 89 Uploads: 3
Xfire: steven543 ![]() ![]() ![]() ![]() Provided Answers: 62 | Omdat je het spel gedownload hebt (gekregen), is het illegaal en mogen we je er niet verder bij helpen...
__________________ Battlefield 4 HQ Nederland - BF4HQ.NL i3D.net network: Call of Duty.nl Co-Editor in chief | Battlefield3.eu / Battlefieldheroes.net Editor | MedalofHonor.nl ![]() # Battlefield3.eu Twitter! # Twitter / StevenW.net - My blog # Battlelog |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Programmer | Hey i3d members! Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=45363 Ik heb een probleempje... Ik zag een aantal maanden geleden een mod op internet waarbij je de file handling.dat modde enzo een "super taxi" maakte, die auto's in het rond slingerde en amper damage nam... Nu is het zo dat na de 3de patch die mod niet meer werkt. Ik had het bestand (handling.dat) gedownload van een site omdat ik mijne al had "gemod" en dus geen back-up meer had. Bij eigenschappen had ik dan het bestand op alleen-lezen gezet. Maar toch kan ik geen modifcaties aanbrengen die ingame werken... Ook heb ik een mod gedownload waarbij explosies spectaculairder zijn maar deze werken ook niet. Als ik dan multiplayer in wil zegt het dat ik modificaties heb aangebracht aan enkele files, dus het spel weet dat ik die file "gemod" heb... Iemand een idee?
__________________ Intel i5-2400 - Gigabyte GA-P61-DS3-B3 - 2x 250GB hardeschijf - 8GB RAM MSI R6850 Cyclone OC |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Programmer | Quote:
en zo kun je dan een "super taxi" maken zoals je kan zien in dit filmpje : YouTube - GTA IV PC MOD - Super Taxi and Crazy Melee (High Quality) Maar als ik zo een cijfer wil veranderen gebeurt er niets ingame... Ik heb het bestand op alleen-lezen gezet omdat het bij een verse installatie ook op alleen-lezen staat.
__________________ Intel i5-2400 - Gigabyte GA-P61-DS3-B3 - 2x 250GB hardeschijf - 8GB RAM MSI R6850 Cyclone OC | |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Programmer | Quote:
Het is sinds patch 1.0.3.0 dat het niet meer werkte... Ik zal nu eens een reinstall proberen.
__________________ Intel i5-2400 - Gigabyte GA-P61-DS3-B3 - 2x 250GB hardeschijf - 8GB RAM MSI R6850 Cyclone OC | |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Programmer | Quote:
Iemand nog ideën?
| | |
| | #16 (permalink) |
| Friend of i3d! | GTA: IV heeft een beveiliging dat bestanden die bij het spel horen niet zomaar gemodificeerd kunnen worden. Om deze beveiliging ongedaan te maken dien je een speciale patch ervoor te downloaden, zie voor meer informatie hier. Wellicht dat na het volgen van de instructies de mods wel werken. Zorg overigens ook dat het kernmerk Alleen-lezen is verwijderd van de installatiemap van GTA: IV. Indien je dit doet zullen ook alle submappen en -bestanden van deze map géén Alleen-lezen-kenmerk meer hebben. |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Friend of i3d! | Heb je eerst alle patches verwijderd alvorens het programma te draaien? Weet niet of je de stappen hieronder exact gevolgd hebt, maar in die volgorde moet het dus. Quote:
| |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |