![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) | ||
| Friend of i3d! Join Date: 26 October 08
Downloads: 37 Uploads: 0 ![]() ![]() ![]() Provided Answers: 5 | Zoals je op het plaatje ziet, kan ik niet inloggen omdat dat te vaak zou zijn gebeurd. Maar nu komt het leuke. Ik heb rondgeneusd op Google, en dit zijn enkele quotes van de resultaten: Quote:
Quote:
Ik kan wel de applicatie activeren en unlocken na de installatie, en ik kan hem starten. Maar zodra ik ingame wil inloggen op dat Windows Live gedoe, dan loopt ie hier op vast. (Als ik niet kan inloggen, kan ik ook niet online, wat dus het leukste deel van het spel is )Ik heb elders al een topic gemaakt hierover, en daaruit kwam een telefoonnummer voort van GFWL. Die heb ik gebeld, maar die kerel aan de telefoon zei dus doodleuk dat die hele foutmelding niet bestond in hun systeem, laat staan dat er ook maar ergens een limiet op zat. Erg apart, screenshot zegt wat anders. Weet iemand wat ik nog meer kan doen? I am kinda lost. Last edited by Blackshark; 1-10-2009 at 22:15. Reason: verplaatst. | ||
| | |
| Sponsored Links |
| | #4 (permalink) | |
| BAM! Join Date: 03 November 06 Location: Zoetermeer
Downloads: 62 Uploads: 0
Xfire: FunXz ![]() Provided Answers: 20 | Quote:
__________________ i3D Console Moderator Forum | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| BAM! Join Date: 03 November 06 Location: Zoetermeer
Downloads: 62 Uploads: 0
Xfire: FunXz ![]() Provided Answers: 20 | Quote:
__________________ i3D Console Moderator Forum | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| I used to be the baus Banned Join Date: 07 December 03 Location: Mosae Trajectum
Downloads: 103 Uploads: 5 ![]() Provided Answers: 322 | Ja jij had hier al een topic aangemaakt... Ik dacht verplaats even alle posts dan is het direct in orde. Nu is het in orde.
__________________ i3D Forums Super Moderator Forum rules / Forum regels Official winner of paintball 2009 & Biggest Spammer of 2008! |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Jero BONKERS<3 Join Date: 24 October 07 Location: Langedijk
Downloads: 44 Uploads: 0
Xfire: jeromekke006 ![]() Provided Answers: 6 | je bent gewoon te addicted , je hebt het spel teveel gebruikt /lol nee, draait het programma niet ook op een andere pc op je ip adres? miss dat het nog een keer draait op de andergrond? |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Friend of i3d! | Ik denk dat het probleem onoplosbaar is, helaas. Wel vreemd, want zoals je zelf aangeeft zou je het spel zovaak opnieuw moeten kunnen installeren als je wilt. Blijkbaar werkt de koppeling van je Live- naar je Social Club-account (nog) niet naar behoren. Je Social Club-account van GTA: IV is gekoppeld aan je Windows Live-account. Na het voor de eerste keer installeren van GTA: IV heb je zo'n account aan moeten maken, met het gevolg dat je cd-key voor altijd aan dit account verbonden is. En omdat je daarna je Social Club-account hebt moeten koppelen aan je Windows Live-account, is je cd-key dus automatisch ook aan je Live-account gekoppeld. Enige wat je misschien kunt doen is een nieuw account aanmaken maar anderzijds denk ik niet dat dat zal lukken aangezien je ongetwijfeld de mededeling zal krijgen dat je cd-key al voor een ander account is geregistreerd. Heb nog even voor je gekeken of je wellicht iets kunt wijzigen in je Live-account m.b.t. de koppeling van je cd-key, maar, zoals te verwachten, tevergeefs. Zijn dingen die je handmatig niet kunt wijzigen. Read more on: : i3D.net Game Forums /clientside-technical-support/68787-probleem-met-gta4-productcode.html Spel kun je dus zovaak opnieuw installeren als je wilt, evenals Windows, maar omdat de oorzaak bij je accounts ligt kun je het probleem simpelweg niet zo verhelpen. Enige oplossing is dan een nieuwe cd-key, maar of je daar nou op zit te wachten... |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |